Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

«Φράχτη εσείς, βάρκες εµείς!» Οι δουλέµποροι αποφεύγουν τώρα την περιοχή όπου θα ανεγερθεί το «τείχος»


Στιγµιότυπο από διαµαρτυρία το Σάββατο στην Κωνσταντινούπο- λη, όπου µέλη του Δικτύου Αλληλεγγύης στους Μετανάστες έστησαν ένα οµοίωµα φράχτη, προκειµένου να εκφράσουν την αντίθεσή τους στα σχέδια της Αθήνας για τον Εβρο
Με τροποποίηση των δροµολογίων εισόδου στην Ελλάδα, αλλά καιµείωση του αριθµού των λαθροµεταναστών απάντησαν το Σαββατοκύριακο οι τούρκοι διακινητές τους, που φαίνεται ότι ανησύχησαν από το ελληνικό σχέδιο για τοποθέτηση φράχτη στο τµήµα των 12 χιλιόµετρων χερσαίων ελληνοτουρκικών συνόρων στον Εβρο.

Αν και ο αριθµόςτων λαθροµεταναστών που συνελήφθησαν µειώθηκε αρκετά το διάστηµα από Παρασκευή µέχρι Κυριακή, η συντριπτική πλειονότητα όσων πέρασαν στην Ελλάδα οδηγήθηκε από τους διακινητές είτε βορειότερα είτενοτιότερα, και µπήκε στο ελληνικό έδαφος µέσω του ποταµού Εβρου. Πριν από τη δηµοσιοποίηση του σχεδίου,από το χερσαίο τµήµα όπου θα υψωθεί το συρµάτινο πλέγµα περνούσε το78% των λαθροµεταναστών. Τις τελευταίες ηµέρες από εκεί πέρασε µόνο το 7,5%! Τα στοιχεία αυτά οδηγούν στο συµπέρασµα ότι η δηµοσιοποίηση του θέµατος µε τον φράχτη, αλλά και η προηγηθείσα εντατικοποίηση της επιτήρησης τής FRONTEX λειτούργησαν µεσοπρόθεσµα αποτρεπτικά, ενώ σύµφωνα µε στρατιωτικούςκύκλους, στην κατεύθυνση αυτή συνέβαλε σηµαντικά και η ολοκλήρωση ενός αµυντικού έργου του Στρατού που προβλέπει τη διεύρυνση του βάθους και του πλάτους της αντιαρµατικής τάφρου που υπήρχε λίγο δυτικότερα από την οριογραµµή. Στην προτίµηση του Εβρου, έναντι παλαιότερα των νησιών,είχαν προχωρήσει τα κυκλώµατακυρίως µετά το 2009, διότι τότε αυξήθηκε απότοµα ο αριθµός των αφγανών και αλγερινών λαθροµεταναστών, οιοποίοι όµως δεν διέθεταν πολλά χρήµατα για την πολύ πιο ακριβή είσοδο από το Αιγαίο (4-5.000 ευρώ). Αυτό, παράλληλα µε την αποτελεσµατικότητα των θαλάσσιων και εναέριων περιπολιών της FRΟNTEX στο Αιγαίο, οδήγησε στα πιο φτηνά δροµολόγια των 500-1.000

ευρώ του Εβρου. Σύµφωνα µε τα επίσηµα στοιχεία, ο αριθµός των εισερχοµένων από τα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα έχει κατά τους τελευταίους µήνες του 2010 υπερτριπλασιαστεί σε σχέση µε το 2009, ενώ η Ελλάδα δέχεται στα σύνορά της τηνπίεση από το 80-90% των παράνοµων λαθροµεταναστών ολόκληρης της Ευρώπης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010, όπως δήλωσε χθες ο αν. υπουργός Αµυνας Π. Μπεγλίτης (στη ΝΕΤ), συνελήφθησαν στον Εβρο περίπου 55.000 λαθροµετανάστες εκ των οποίων οι43.000

στο χερσαίο τµήµα όπου ο Εβρος µπαίνει στην τουρκική επικράτεια.

«Θα φύγουν και µε τη βία»
Πάντως, η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι µε την πρόοδο της εφαρµογής του συνόλου των µέτρων που ετοιµάζει – από τη νέα πολιτική ασύλου που συζητείται στη Βουλή, τις συµφωνίες επανεισδοχής, τον εθελοντικό επαναπατρισµό, τη δηµιουργία νέων κέντρων υποδοχής, τον φράχτη, την επέκταση της παρουσίας τής FRONTEX, µέχρι τις διάφορες δράσεις στην Αθήνα κ.ά. – θα υπάρξουν θετικά αποτελέσµατα. «Θα υπάρξεικαι βίαιος επαναπατρισµός –εκόντες άκοντες θα φύγουν», είπε ο κ. Μπεγλίτης.Ηδη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη – που δέχεται σκληρή κριτική από τα κόµµατα της Αριστεράς για τονφράχτη – αποδέχτηκε γιατη δηµιουργία κέντρων υποδοχής στο βόρειο µέρος του Νοµού Εβρου, τρία εγκαταλελειµµένα στρατόπεδα του Στρατού Ξηράς. Πρόκειται για ένα στρατόπεδο κοντά στο χωριό Χελιδόνα (προς ταελληνοβουλγαρικά σύνορα) και δύο στην περιοχή ∆ιδυµότειχου (Βρυσικών και Φιλιρίδη). Τα στρατόπεδα αυτά είχαν δυνατότητα στρατωνισµούπερίπου 700 ανθρώπων το ένα και θα διαµορφωθούν αναλόγως. Επίσης από κατάλογο που έχει διαβιβαστεί στην ΕΛ.ΑΣ. θα επιλεγούν ακόµη ένα ή δύο παλιά στρατόπεδα σε νησιά του Αν. Αιγαίου, ενώ θα χρησιµοποιηθεί και στρατόπεδο στη Ριτσώνα.

Οσον αφορά τον φράχτη, κυβερνητική πηγή ανέφερε ότι παρά κάποιες πρόσφατες αρνητικές τοποθετήσεις, από την Ε.Ε. υπάρχει αποδοχή. Επίσης ανέφερε ότι πέραν των ΗΠΑ, σε επίπεδο Ε.Ε. φράχτες έχουν τοποθετήσει η Ισπανία και η Λιθουανία. Συµφωνία για τον Εβρο υπάρχει και από την Τουρκία. Οπως είπε ο κ. Μπεγλίτης, ο φράχτης θα µπει ακριβώς επί της οριογραµµής. Η χρηµατοδότηση των µέτρων θα γίνει κυρίωςαπό κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης– έχουν υπάρξει δεσµεύσεις για 230 εκατ. ευρώ για το σύνολο των δράσεων ∆ιαχειρίσεις Μεταναστευτικών Ροών. Οφράχτης υπολογίζεται ότι θα κοστίσει περίπου 4 εκατ. ευρώ και αναζητείταιτρόπος να δροµολογηθεί γρήγορα η υλοποίηση του προγράµµατος.

Το ΚΥΜΑ
Μόνο µέσα στο 2010 στον Εβρο συνελήφθησαν περίπου 55.000
λαθροµετανάστες

Καβάλα - Γένοβα µε τσάρτερ...

AKOMA και αεροταξί χρησιµοποιήθηκαν για την οµαδική µεταφορά 15 Αφγανών – ανάµεσά τους και παιδιά – στη Γένοβα της Ιταλίας από οργανωµένο κύκλωµα παράνοµης µεταφοράς µεταναστών.

Την επιχείρηση συντόνιζε µια 19χρονη υπήκοος Μαρόκου, κάτοχος ιταλικής άδειας διαµονής, η οποία εργαζόταν σε τουριστικό γραφείο στο Μιλάνο. Η 19χρονη, η οποία είχε σηµαντικό ρόλο στο κύκλωµα ως ενδιάµεσος διακινητής, συνελήφθη στο αεροδρόµιο της Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος». Στην επιχείρηση της αστυνοµίας συνελήφθησαν ακόµα και τέσσερις έλληνες αυτοκινητιστές, οι οποίοι µετέφεραν τους Αφγανούς από την Αθήνα στο αεροδρόµιο της Καβάλας, ενώ στον χώρο αναχωρήσεων του αεροδροµίου συνελήφθησαν οι δεκαπέντε Αφγανοί, οι οποίοι µε πλαστές ταυτότητες δανικών αρχών προσπάθησαν να παραπλανήσουν τις αρχές του αεροδροµίου στην προσπάθειά τους να φύγουν για την Ιταλία. Η 19χρονη είχε προµηθεύσει τους δεκαπέντε Αφγανούς µε τις πλαστές ταυτότητες δανικών αρχών. Στον χώρο του αερολιµένα περίµεναν δύο ιδιωτικά αεροταξί ελληνικών συµφερόντων που ναυλώθηκαν ως πτήσεις τσάρτερ από το ιταλικό τουριστικό γραφείο µε σκοπό τη µεταφορά των Αφγανών από την Καβάλα στη Γένοβα Ιταλίας. Η υπόθεση προβληµατίζει ως προς τις διαστάσεις της τις ελληνικές Αρχές Ασφαλείας και η έρευνα συνεχίζεται στο πλαίσιο της διεθνούς αστυνοµικής συνεργασίας.

Χαρακτηριστικό του υψηλού κόστους της µεταφοράς, πέρα από τη ναύλωση των δύο αεροταξί, είναι ότι οι αλλοδαποί µεταφέρθηκαν από την Αθήνα στο αεροδρόµιο µε τέσσερα ταξί, πληρώνοντας επτακόσια ευρώ για το κάθε ταξί.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4612177

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου