"Οι Έλληνες πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο",γράφει σήμερα η έγκυρη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel!
«Πολλοί Έλληνες επαναστατούν κατά των διοδίων», είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ στην Tagesspiegel:
«Η λαϊκή οργή δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι οδηγοί πληρώνουν διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν αδρά και βασανίζονται οδηγώντας μέσα από ατέλειωτα εργοτάξια οδοποιίας.
Πουθενά στην Ευρώπη δεν κατασκευάζονται τόσο πολλές εθνικές οδοί, όσο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το ύψος των επενδύσεων αγγίζει τα 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Ποσόν που η υπερχρεωμένη χώρα δεν μπορεί να καλύψει μόνη της και γι’ αυτό στην κατασκευή τους συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές. Οι ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες προσφέρουν τα κεφάλαιά τους, φροντίζουν για την παροχή πιστώσεων και εισπράττουν σαν ανάδοχοι των έργων διόδια για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές μάλιστα εισπράττουν διόδια και πριν από την έναρξη των έργων.
Και αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι των Ελλήνων. Πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι η εθνική οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία υπό την Hochtief, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Χειρότερη είναι η κατάσταση στην εθνική οδό Κορίνθου – Πάτρας, όπου είναι έτοιμη μόνο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση και στην άλλη υπάρχει ακόμη εργοτάξιο.
Έτσι στην εθνικό οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης το 15% των οδηγών αρνείται να πληρώσει διόδια.»
σε πολλές περιπτώσεις οι...
«Πολλοί Έλληνες επαναστατούν κατά των διοδίων», είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ στην Tagesspiegel:
«Η λαϊκή οργή δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι οδηγοί πληρώνουν διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν αδρά και βασανίζονται οδηγώντας μέσα από ατέλειωτα εργοτάξια οδοποιίας.
Πουθενά στην Ευρώπη δεν κατασκευάζονται τόσο πολλές εθνικές οδοί, όσο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το ύψος των επενδύσεων αγγίζει τα 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Ποσόν που η υπερχρεωμένη χώρα δεν μπορεί να καλύψει μόνη της και γι’ αυτό στην κατασκευή τους συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές. Οι ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες προσφέρουν τα κεφάλαιά τους, φροντίζουν για την παροχή πιστώσεων και εισπράττουν σαν ανάδοχοι των έργων διόδια για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές μάλιστα εισπράττουν διόδια και πριν από την έναρξη των έργων.
Και αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι των Ελλήνων. Πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι η εθνική οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία υπό την Hochtief, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Χειρότερη είναι η κατάσταση στην εθνική οδό Κορίνθου – Πάτρας, όπου είναι έτοιμη μόνο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση και στην άλλη υπάρχει ακόμη εργοτάξιο.
Έτσι στην εθνικό οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης το 15% των οδηγών αρνείται να πληρώσει διόδια.»
σε πολλές περιπτώσεις οι...
( http://greece-salonika.blogspot.com/2011/01/blog-post_3112.html#ixzz1Aa0p7KmS)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου