Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Συνέχεια έρχονται στο φως άθλιες συμπεριφορές μπάτσων απέναντι σε αθώους πολίτες. Παρακολουθείστε καρέ-καρέ πώς έσπασαν το πόδι μιας κοπέλας.

ΦΡΙΚΑΛΕΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΛΤΑ: "Αστυνομικός μου έσπασε το πόδι" [ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΡΕ - ΚΑΡΕ]


Η καταγγελία που θα διαβάσετε έγινε στην εφημερίδα Real News και τη δημοσιογράφο Αγγελική Λάζου:

Το όνομά μου είναι Άννα Τριανταφύλλου. Είμαι 31 χρονών.

Την τετάρτη 15/06 ήμουν μαζί με ...
φίλους, συναδέλφους και την αδερφή μου στο Σύνταγμα. Για να αποφύγουμε τα δακρυγόνα και τις πολλές εντάσεις πήγαμε στον πεζόδρομο στο Ζάππειο, κάτω από την Αγγλικανική εκκλησία.

Ξαφνικά κατά τις 5 το απόγευμα, ενώ είναι όλα ήρεμα είδαμε κάποιες μηχανές με αστυνομικούς να έρχονται προς το μέρος μας. Ήμουν όρθια μαζί με την αδερφή μου. Μία μηχανή άρχισε να έρχεται κατά πάνω μας. Δεν προκαλούσαμε, δεν τους μιλήσαμε, οπότε δεν είχα και λόγο (μεχρι εκείνη τη στιγμή) να φοβηθώ. Περίμενα πως όπως πέρασαν όλες οι άλλες μηχανές από δίπλα μας χωρίς πρόβλημα θα περάσουν κι εκείνοι. Όμως ξαφνικά άπλωσε το πόδι του και με κλότσησε και μετά μου τράβηξε το πόδι για να πέσω κάτω. Με την κλοτσιά του μου έσπασε το πόδι.
Με μετέφεραν με ασθενοφόρο στον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ όπου και με χειρούργησαν την ίδια μέρα.

Τώρα έχω 2 λάμες και 6 βίδες στο αριστερό μου πόδι και δεν ξέρω σε πόσους μήνες θα καταφέρω να περπατήσω κανονικά".

Δείτε καρέ - καρέ την φρικαλεότητα των αστυνομικών της ΔΕΛΤΑ




.....






Η συγκεκριμένη ομάδα, υπάρχει και λειτουργεί  υπό την καθοδήγηση του κυρίου Σταύρακα, του επικεφαλής Αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ.
Προς το παρόν, πάντως, η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει κάνει καν ούτε ένορκη διοικητική εξέταση για το συμβάν. Η απάντηση του εκπροσώπου τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Αθανάσιου Κοκκαλάκη, ο οποίος σημειωτέων δεν γνωρίζει το περιστατικό, έχει ως εξής:

"Όποιος πολίτης θεωρεί ότι θίγεται από τις ενέργειες των αστυνομικών αρχών οφείλει να το καταγγείλει και να προφύγει στη Δικαιοσύνη. Η ΕΛ.ΑΣ. εξετάζει με ευαισθησία και ενδιαφέρον κάθε περίπτωση και έχει αποδείξει πώς είναι πάντοτε ανοιχτή σε τέτοιου είδους έρευνες".
πηγή

(agiovasilema: Εδώ και καιρό η αστυνομία έχει διαλέξει αφεντικό, το οποίο δεν είναι άλλο από το σάπιο σύστημα και τους προδότες πολιτικούς, τους οποίους υπηρετεί τυφλά ασκώντας βία στους πολίτες. Όσο λοιπόν η αστυνομία εμφανίζει αυτό το άθλιο πρόσωπο, θα μας βρίσκει απέναντί της, πολύ απλά και ξεκάθαρα. Αν την ίδια ''σπουδή''  που δείχνουν απέναντι στους εργαζόμενους και οικογενειάρχες Έλληνες διαδηλωτές την έδειχναν και προς τους ασύδοτους λαθρομετανάστες, θα είχανε καθαρίσει  τον τόπο.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου