Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Αποκαλύψεις-καταπέλτης για τον Τσοχατζόπουλο από την Real-News για την αμαρτωλη μιζαγορά-μαμούθ, των υποβρυχίων!

Συναντήσεις μακριά από αδιάκριτα βλέμματα είχε με τους Γερμανούς των υποβρυχίων, στο ίδιο του το πολιτικό γραφείο, ο Άκης Τσοχατζόπουλος. H εφημερίδα Real News δημοσιεύει ντοκουμέντα, τα οποία αποκαλύπτουν ότι "ο ίδιος ο Τσοχατζόπουλος προετοίμασε την αμαρτωλή συμφωνία-μαμούθ για τα υποβρύχια σε συναντήσεις με τον Γ.Μπέλτσιο και εκπροσώπους των γερμανικών εταιρειών στο "στρατηγείο" του στην Ομήρου"!

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα, ο πρώην υπουργός Άμυνας συνάντησε ανώτατα στελέχη της κοινοπραξίας HDW/Ferrostaal τουλάχιστον δύο φορές πριν υπογραφεί η τελική συμφωνία αγοράς των υποβρυχίων από την ...
ελληνική κυβέρνηση στο γραφείο του που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας.

Εκεί οι Γερμανοί τον ευχαρίστησαν που επέλεξε εκείνους, προτού καν υπογραφεί η συμφωνία για την αγορά και αστειευόταν για τις προσπάθειες των Γάλλων ανταγωνιστών να προωθήσουν και εκείνοι τα δικά τους υποβρύχια στο ελληνικό κράτος.

Τα στοιχεία αυτά, έχει καταθέσει ενώπιον της εισαγγελίας του Μονάχου ο Χανς Μουλενμπεκ, ο οποίος την επίμαχη χρονική περίοδο ήταν οικονομικός διευθυντής της Ferrostaal, της εταιρίας που είχε αναλάβει την προώθηση των γερμανικών υποβρυχίων στη χώρα μας.

Ο πρώην διευθυντής αναφέρει: «Οι συνομιλίες αυτές ήταν κυρίως χαλαρή κουβεντούλα. Τον ευχαριστήσαμε ξανά που μετά από 30 χρόνια προχωρήσαμε ξανά σε μία συμφωνία-τεχνολογικό ορόσημο για την αγορά των υποβρυχίων και κουβεντιάσαμε για το θράσος των Γάλλων ανταγωνιστών μας, οι οποίοι προσπαθούσαν να μποϊκοτάρουν τη δουλειά μας μέχρι την τελευταία στιγμή».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο Χ. Μούλενμπεκ ουσιαστικά κατέθεσε πως στην Ελλάδα η συμφωνία των υποβρυχίων είχε κλείσει πριν την υπογραφή της συμφωνίας, στις 15 Φεβρουαρίου του 2000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου