Το άρθρο του κ. Τέλογλου με τίτλο Δεν πληρώνεις, πληρώνω, ε, όχι, δεν πληρώνεις… στην Καθημεριν http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_29/03/2011_437243 μας επιβεβαιώνει ότι η καινούρια τακτική των μέσων «Οι πολίτες έχουν συνετιστεί, κατανοούν το πρόβλημα χρηματοδότησης των έργων των ιδιωτικών εταιριών, δέχονται να τους χρηματοδοτήσουν θέλουν να πληρώσουν τα ‘δίκαια διόδια’ αλλά κάποιοι λίγοι ταραξίες τους εμποδίζουν».
Τα μόνα πλάνα που βλέπουμε και στην τηλεόραση τον τελευταίο καιρό είναι κάποιων οδηγών που εν μέσω διαδήλωσης, επιμένουν να πληρώσουν αλλά οι λίγοι «ταραξίες» δεν τους αφήνουν να συμμετέχουν στο «θεάρεστο» έργο, επισκευής και κατασκευής των...
δημόσιων δρόμων που με διαφανείς , «νόμιμες» και προπαντός «συμφέρουσες» για το κοινωνικό σύνολο συμβάσεις παραχωρήθηκαν σε ιδιωτικές εταιρίες.
Μην προσπαθείτε. Οι πολίτες που προβάλλετε πως θέλουν να πληρώσουν δεν έχουν συνετιστεί. Τους έχετε τρομοκρατήσει με όλη την υπερπροσπάθεια που έχετε καταβάλλει όλοι εσείς οι «στρατευμένοι» στις «εξυπηρετήσεις» δημοσιογράφοι μήνες ολόκληρους ότι θα τους βγάλουν φωτογραφία, θα πληρώσουν πρόστιμο, θα τους έρθει η χρέωση μέσω εφορίας, θα τους πάρουν το δίπλωμα, αν δεν πληρώσουν δεν θα γίνουν τα δημόσια έργα, θα απολυθούν εργαζόμενοι, οι καημένες οι εταιρίες θα αναγκαστούν να φύγουν, θα πληρώσει το σύνολο του ελληνικού λαού τα έργα …(όλα αυτά δηλαδή τα φαιδρά που έχουμε ακούσει τους τελευταίους μήνες)
Δυστυχώς για εσάς, οι πολίτες που καταφέρατε να τρομοκρατήσετε είναι λίγοι και θα πρέπει να ψάξετε καλά με τις κάμερες σας να τους βρείτε για να τους προβάλλεται.
Οι αγανακτισμένοι είναι πολλοί και ως γνωστών οι φακοί σας , τους αποφεύγουν.
Περιπολικό της αστυνομίας, απλώς… παρακολουθεί.
Σημειώνεται στο άρθρο ότι κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης στη Βοιωτία υπάρχει περιπολικό που απλώς παρακολουθεί.
Απίστευτη σημείωση! Τι ακριβώς θα ήθελε ο κ. Τέλογλου να κάνει το περιπολικό; Να ρίχνει δακρυγόνα;
Δεν βρίσκει επίσης τυχαίο ο συγγραφέας του άρθρου ότι η αστυνομία δεν υπερασπίστηκε την αλλαγή της διάταξης του ΚΟΚ. Εννοεί αυτή την τελευταία προσπάθεια Υπουργείου-Εταιριών όπου αφού απέτυχαν όλες οι απειλές για πρόστιμα, σημειώματα πληρωμών, εφορίες κλπ ψηφίστηκε από την περήφανη ελληνική βουλή η τροπολογία όπου η μη πληρωμή τελών διοδίων αποτελεί παράβαση του ΚΟΚ είναι δηλαδή κίνδυνος για την ασφάλεια των οδηγών!
Όπως όμως είναι γνωστό σε όλους μας, για την εφαρμογή του ΚΟΚ είναι υπεύθυνη η τροχαία και όχι η αστυνομία. Στον οίστρο να αποδειχθούν τα απίθανα ξεχνάμε τα αυτονόητα.
Η τροχαία δημόσια υπηρεσία υπεύθυνη για την ασφάλεια των οδηγών με μεγάλη αξιοπρέπεια τηρεί τα πραγματικά της καθήκοντά αυτά που αφορούν την ασφάλεια των οδηγών και όχι των εισπρακτόρων ιδιωτικών εταιριών.
Στελέχη του ΠΑΜΕ- γιατί γι΄ αυτούς πρόκειται-
Εντυπωσιακό επίσης είναι το συμπέρασμα που με βεβαιότητα καταθέτει ο κ. Τέλογλου ότι το ΠΑΜΕ βρίσκεται πίσω από το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Ειδικά ο κύριος Τέλογλου όπου έχει κάνει εκπομπή στους ΝΕΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ και έχει μιλήσει προσωπικά με πολλά μέλη του κινήματός μας , επαγγελματίες, επιστήμονες, τεχνοκράτες και απλούς ανθρώπους είναι αδύνατον να μην έχει καταλάβει ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ είναι μια μεγάλη δεξαμενή ανθρώπων διαφορετικών αντιλήψεων και πεποιθήσεων και ο μόνος κοινός παρονομαστής η αντίσταση στον εμπαιγμό και την εθνική εξαθλίωση στο βωμό του ξεπουλήματος.
Εξάλλου από την πολύχρονη δημοσιογραφική του εμπειρία ασφαλώς γνωρίζει ότι το ΠΑΜΕ δεν συνηθίζει τέτοιες τακτικές.
Κατεβαίνει και στα διόδια με τις σημαίες του και τα συνθήματά του, αυτόνομο, όπως κάνει ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ εκεί που συμμετέχει.
Οι κάρτες
Αναφέρεται παρομοίωση της κάρτας ελευθέρας διέλευσης με τα καθρεφτάκια που έδιναν στους ιθαγενείς οι δυτικοί αποικιοκράτες για να τους πάρουν τον πλούτο τους, που έκανε συναγωνιστής σε ερώτηση του αρθρογράφου για το ζήτημα.
Ειλικρινά δεν ξέρουμε αν οι κάρτες είναι τα αντίστοιχα καθρεφτάκια των ιθαγενών όμως γνωρίζουμε καλά ότι τις κάρτες τις δίνουν σήμερα και σε λίγο με κάποιο πρόσχημα εύκολα τις αφαιρούν.
Ερώτημα: Μπορούν να δοθούν κάρτες ελευθέρας διέλευσης στους κατοίκους των περιοχών γύρω από διόδια και αυτό να συμπεριληφθεί στη σύμβαση και να ψηφιστεί με νόμο που υποτίθεται ότι τώρα διαπραγματεύονται?
Αν ναι, η παρομοίωση μπορεί να είναι ατυχής.
Είναι όμως δυνατόν να πιστεύετε ότι μπορούν να δοθούν κάρτες ελευθέρας? Εμείς όχι.
Οι κάτοικοι μόνο της Β.Α Αττικής είναι 33.000.
Παράδρομοι εκεί που «υποτίθεται πως υπάρχουν»
31/3/2011 Παράδρομος Αφιδνών –Αγ. Στεφάνου
Χωρίς σχόλιο
Ερωτήματα : ( Θα τα απαντήσετε; Αμφιβάλλουμε)
Πόσοι από τους αναγνώστες θα ήταν διατεθειμένοι να πάνε τα παιδιά τους στα σχολεία από τους υπάρχοντες «παράδρομους»;
Με πόσο ποσοστό επί της επένδυσης συμμετέχουν στα έργα οδοποιίας οι εταιρίες;
Με ποιο ποσοστό η χρηματοδότηση του δημοσίου;
Με ποιο ποσοστό η χρηματοδότηση των τραπεζών;
Ποιος είναι εγγυητής των δανείων;
Ποιο είναι το ποσοστό χρηματοδότησης των χρηστών;
Γιατί τα πρόστιμα από κρατικές υπηρεσίες (Πολεοδομία) για παράνομες κατασκευές χαρίζονται με νομοθετικές τροπολογίες στις εταιρίες;
Σε πόσο καιρό κάνουν απόσβεση οι επενδύσεις κατασκευής δρόμων;
Για πόσα χρόνια έχουν παραχωρηθεί στους ιδιώτες;
Γιατί σταμάτησαν οι χρηματοδοτήσεις των τραπεζών;
Τι ποσοστό απωλειών εσόδων είναι οι χρήστες που δεν πληρώνουν τέλος διοδίων;
Γιατί δεν προχωράνε τα έργα;
Γιατί αφού δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους οι εταιρίες δεν καταγγέλλει το δημόσιο τις συμβάσεις απαιτώντας τις ρήτρες από τους παραχωρησιούχους;
Πόσα χρήματα θα έπαιρνε το δημόσιο αν κατήγγειλε τις συμβάσεις υπέρ του, λόγω αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιρειών;
Γιατί αντισυνταγματικά μία μικρή μερίδα πολιτών πρέπει να επωμίζεται το βάρος κατασκευής
δρόμου που πιθανότατα ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσει;
Ποιοί έχουν πληρώσει τον ήδη κατασκευασμένο δρόμο;
Πόσες δεκαετίες τώρα «κατασκευάζονται» οι δρόμοι;
Πόσο έχει κοστίσει το μέσο χλμ κατασκευής στην Ευρώπη και πόσο στην Ελλάδα, όλα αυτά τα χρόνια;
Και τέλος το μεγάλο ερώτημα (πασπαρτού στις μέρες μας) που πήγαν τα λεφτά, όλων αυτών των χρόνων;
Γιατί δεν ακολουθείτε το δρόμο που πήγαν τα λεφτά ώστε να αποδοθούν ευθύνες και προσπαθείτε να μας πείσετε μήνες τώρα ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ φταίει που δεν έχουν γίνει τα έργα;
Γιατί δεν μας λέτε καθαρά ότι όσοι συμμετείχαν στη διαδρομή των εκατομμυρίων από τα ταμεία μέχρι τους δρόμους έχουν άσυλο αντίθετα με τους απλούς πολίτες που αρνούμενοι την καταβολή των 2 ευρώ για την καθημερινή τους μετακίνηση γίνεται υπερβολική προσπάθεια να στοιχειοθετηθεί η ενοχή τους ώστε να …..κρεμαστούν στο Σύνταγμα ως προδότες του Έθνους;
Aντί ….άλλων φυσικά!
Τελικά το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ φταίει μόνο για ένα μόνο πράγμα.
Χαλάει τη συνταγή , Εγώ τρώω-Eσύ πληρώνεις.
Αυτό είναι πράγματι, πολύ ενοχλητικό.
Κάντε τη δουλειά για την οποία πληρώνεστε. Εξυπηρετήστε τους!
Εμείς είμαστε εδώ για να σας αντικρούουμε, όλους μαζί.
Με πραγματική θλίψη,
Στάθης Μαθιουδάκης
Μέλος του κινήματος δεν πληρώνω διόδια
Υ.Γ. όσο για το σχόλιο σχετικά με την κυρία η οποία είπε στον οδηγό που επέμενε να πληρώσει εν ώρα διαμαρτυρίας ¨Δωσ΄τα μου εμένα» δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη ευφυΐα του συγγραφέα του άρθρου ότι δεν μπορεί να διακρίνει το χιούμορ από το σοβαρό όπως ούτε και τη δικιά μας ότι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τη δημοσιογραφία από τον κιτρινισμό.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
http://www.antinews.gr/2011/04/03/94782/
Τα μόνα πλάνα που βλέπουμε και στην τηλεόραση τον τελευταίο καιρό είναι κάποιων οδηγών που εν μέσω διαδήλωσης, επιμένουν να πληρώσουν αλλά οι λίγοι «ταραξίες» δεν τους αφήνουν να συμμετέχουν στο «θεάρεστο» έργο, επισκευής και κατασκευής των...
δημόσιων δρόμων που με διαφανείς , «νόμιμες» και προπαντός «συμφέρουσες» για το κοινωνικό σύνολο συμβάσεις παραχωρήθηκαν σε ιδιωτικές εταιρίες.
Μην προσπαθείτε. Οι πολίτες που προβάλλετε πως θέλουν να πληρώσουν δεν έχουν συνετιστεί. Τους έχετε τρομοκρατήσει με όλη την υπερπροσπάθεια που έχετε καταβάλλει όλοι εσείς οι «στρατευμένοι» στις «εξυπηρετήσεις» δημοσιογράφοι μήνες ολόκληρους ότι θα τους βγάλουν φωτογραφία, θα πληρώσουν πρόστιμο, θα τους έρθει η χρέωση μέσω εφορίας, θα τους πάρουν το δίπλωμα, αν δεν πληρώσουν δεν θα γίνουν τα δημόσια έργα, θα απολυθούν εργαζόμενοι, οι καημένες οι εταιρίες θα αναγκαστούν να φύγουν, θα πληρώσει το σύνολο του ελληνικού λαού τα έργα …(όλα αυτά δηλαδή τα φαιδρά που έχουμε ακούσει τους τελευταίους μήνες)
Δυστυχώς για εσάς, οι πολίτες που καταφέρατε να τρομοκρατήσετε είναι λίγοι και θα πρέπει να ψάξετε καλά με τις κάμερες σας να τους βρείτε για να τους προβάλλεται.
Οι αγανακτισμένοι είναι πολλοί και ως γνωστών οι φακοί σας , τους αποφεύγουν.
Περιπολικό της αστυνομίας, απλώς… παρακολουθεί.
Σημειώνεται στο άρθρο ότι κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης στη Βοιωτία υπάρχει περιπολικό που απλώς παρακολουθεί.
Απίστευτη σημείωση! Τι ακριβώς θα ήθελε ο κ. Τέλογλου να κάνει το περιπολικό; Να ρίχνει δακρυγόνα;
Δεν βρίσκει επίσης τυχαίο ο συγγραφέας του άρθρου ότι η αστυνομία δεν υπερασπίστηκε την αλλαγή της διάταξης του ΚΟΚ. Εννοεί αυτή την τελευταία προσπάθεια Υπουργείου-Εταιριών όπου αφού απέτυχαν όλες οι απειλές για πρόστιμα, σημειώματα πληρωμών, εφορίες κλπ ψηφίστηκε από την περήφανη ελληνική βουλή η τροπολογία όπου η μη πληρωμή τελών διοδίων αποτελεί παράβαση του ΚΟΚ είναι δηλαδή κίνδυνος για την ασφάλεια των οδηγών!
Όπως όμως είναι γνωστό σε όλους μας, για την εφαρμογή του ΚΟΚ είναι υπεύθυνη η τροχαία και όχι η αστυνομία. Στον οίστρο να αποδειχθούν τα απίθανα ξεχνάμε τα αυτονόητα.
Η τροχαία δημόσια υπηρεσία υπεύθυνη για την ασφάλεια των οδηγών με μεγάλη αξιοπρέπεια τηρεί τα πραγματικά της καθήκοντά αυτά που αφορούν την ασφάλεια των οδηγών και όχι των εισπρακτόρων ιδιωτικών εταιριών.
Στελέχη του ΠΑΜΕ- γιατί γι΄ αυτούς πρόκειται-
Εντυπωσιακό επίσης είναι το συμπέρασμα που με βεβαιότητα καταθέτει ο κ. Τέλογλου ότι το ΠΑΜΕ βρίσκεται πίσω από το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Ειδικά ο κύριος Τέλογλου όπου έχει κάνει εκπομπή στους ΝΕΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ και έχει μιλήσει προσωπικά με πολλά μέλη του κινήματός μας , επαγγελματίες, επιστήμονες, τεχνοκράτες και απλούς ανθρώπους είναι αδύνατον να μην έχει καταλάβει ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ είναι μια μεγάλη δεξαμενή ανθρώπων διαφορετικών αντιλήψεων και πεποιθήσεων και ο μόνος κοινός παρονομαστής η αντίσταση στον εμπαιγμό και την εθνική εξαθλίωση στο βωμό του ξεπουλήματος.
Εξάλλου από την πολύχρονη δημοσιογραφική του εμπειρία ασφαλώς γνωρίζει ότι το ΠΑΜΕ δεν συνηθίζει τέτοιες τακτικές.
Κατεβαίνει και στα διόδια με τις σημαίες του και τα συνθήματά του, αυτόνομο, όπως κάνει ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ εκεί που συμμετέχει.
Οι κάρτες
Αναφέρεται παρομοίωση της κάρτας ελευθέρας διέλευσης με τα καθρεφτάκια που έδιναν στους ιθαγενείς οι δυτικοί αποικιοκράτες για να τους πάρουν τον πλούτο τους, που έκανε συναγωνιστής σε ερώτηση του αρθρογράφου για το ζήτημα.
Ειλικρινά δεν ξέρουμε αν οι κάρτες είναι τα αντίστοιχα καθρεφτάκια των ιθαγενών όμως γνωρίζουμε καλά ότι τις κάρτες τις δίνουν σήμερα και σε λίγο με κάποιο πρόσχημα εύκολα τις αφαιρούν.
Ερώτημα: Μπορούν να δοθούν κάρτες ελευθέρας διέλευσης στους κατοίκους των περιοχών γύρω από διόδια και αυτό να συμπεριληφθεί στη σύμβαση και να ψηφιστεί με νόμο που υποτίθεται ότι τώρα διαπραγματεύονται?
Αν ναι, η παρομοίωση μπορεί να είναι ατυχής.
Είναι όμως δυνατόν να πιστεύετε ότι μπορούν να δοθούν κάρτες ελευθέρας? Εμείς όχι.
Οι κάτοικοι μόνο της Β.Α Αττικής είναι 33.000.
Παράδρομοι εκεί που «υποτίθεται πως υπάρχουν»
31/3/2011 Παράδρομος Αφιδνών –Αγ. Στεφάνου
Χωρίς σχόλιο
Ερωτήματα : ( Θα τα απαντήσετε; Αμφιβάλλουμε)
Πόσοι από τους αναγνώστες θα ήταν διατεθειμένοι να πάνε τα παιδιά τους στα σχολεία από τους υπάρχοντες «παράδρομους»;
Με πόσο ποσοστό επί της επένδυσης συμμετέχουν στα έργα οδοποιίας οι εταιρίες;
Με ποιο ποσοστό η χρηματοδότηση του δημοσίου;
Με ποιο ποσοστό η χρηματοδότηση των τραπεζών;
Ποιος είναι εγγυητής των δανείων;
Ποιο είναι το ποσοστό χρηματοδότησης των χρηστών;
Γιατί τα πρόστιμα από κρατικές υπηρεσίες (Πολεοδομία) για παράνομες κατασκευές χαρίζονται με νομοθετικές τροπολογίες στις εταιρίες;
Σε πόσο καιρό κάνουν απόσβεση οι επενδύσεις κατασκευής δρόμων;
Για πόσα χρόνια έχουν παραχωρηθεί στους ιδιώτες;
Γιατί σταμάτησαν οι χρηματοδοτήσεις των τραπεζών;
Τι ποσοστό απωλειών εσόδων είναι οι χρήστες που δεν πληρώνουν τέλος διοδίων;
Γιατί δεν προχωράνε τα έργα;
Γιατί αφού δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους οι εταιρίες δεν καταγγέλλει το δημόσιο τις συμβάσεις απαιτώντας τις ρήτρες από τους παραχωρησιούχους;
Πόσα χρήματα θα έπαιρνε το δημόσιο αν κατήγγειλε τις συμβάσεις υπέρ του, λόγω αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιρειών;
Γιατί αντισυνταγματικά μία μικρή μερίδα πολιτών πρέπει να επωμίζεται το βάρος κατασκευής
δρόμου που πιθανότατα ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσει;
Ποιοί έχουν πληρώσει τον ήδη κατασκευασμένο δρόμο;
Πόσες δεκαετίες τώρα «κατασκευάζονται» οι δρόμοι;
Πόσο έχει κοστίσει το μέσο χλμ κατασκευής στην Ευρώπη και πόσο στην Ελλάδα, όλα αυτά τα χρόνια;
Και τέλος το μεγάλο ερώτημα (πασπαρτού στις μέρες μας) που πήγαν τα λεφτά, όλων αυτών των χρόνων;
Γιατί δεν ακολουθείτε το δρόμο που πήγαν τα λεφτά ώστε να αποδοθούν ευθύνες και προσπαθείτε να μας πείσετε μήνες τώρα ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ φταίει που δεν έχουν γίνει τα έργα;
Γιατί δεν μας λέτε καθαρά ότι όσοι συμμετείχαν στη διαδρομή των εκατομμυρίων από τα ταμεία μέχρι τους δρόμους έχουν άσυλο αντίθετα με τους απλούς πολίτες που αρνούμενοι την καταβολή των 2 ευρώ για την καθημερινή τους μετακίνηση γίνεται υπερβολική προσπάθεια να στοιχειοθετηθεί η ενοχή τους ώστε να …..κρεμαστούν στο Σύνταγμα ως προδότες του Έθνους;
Aντί ….άλλων φυσικά!
Τελικά το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ φταίει μόνο για ένα μόνο πράγμα.
Χαλάει τη συνταγή , Εγώ τρώω-Eσύ πληρώνεις.
Αυτό είναι πράγματι, πολύ ενοχλητικό.
Κάντε τη δουλειά για την οποία πληρώνεστε. Εξυπηρετήστε τους!
Εμείς είμαστε εδώ για να σας αντικρούουμε, όλους μαζί.
Με πραγματική θλίψη,
Στάθης Μαθιουδάκης
Μέλος του κινήματος δεν πληρώνω διόδια
Υ.Γ. όσο για το σχόλιο σχετικά με την κυρία η οποία είπε στον οδηγό που επέμενε να πληρώσει εν ώρα διαμαρτυρίας ¨Δωσ΄τα μου εμένα» δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη ευφυΐα του συγγραφέα του άρθρου ότι δεν μπορεί να διακρίνει το χιούμορ από το σοβαρό όπως ούτε και τη δικιά μας ότι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τη δημοσιογραφία από τον κιτρινισμό.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
http://www.antinews.gr/2011/04/03/94782/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου