Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Συγγνώμη ζητά ένας άνδρας των ΜΑΤ από τον Θεό και από τους αθώους ανθρώπους στους οποίους επιτέθηκε προχθές

Ως άνδρας των ΜΑΤ που βρέθηκα στη Πλατεία του Αγ.Παντελεήμονα και που παρά τη θέλησή μου, το θρησκευτικό μου ιδεώδες και το εθνικό μου φρόνημα,δέχθηκα και υποχρεώθηκα σε εντολές άνωθεν να ανέβω τα σκαλιά του ναού και να γίνουν όσα όλοι οι Ελληνες είδαν...
θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη πρώτα απ' τον Θεό, μετά απο τους γονείς μου και το παιδί μου που δυστυχώς δεν έχω άλλον τρόπο να το θρέψω. Συγγνώμη θέλω να ζητήσω και από εκείνη τη μάνα που έψαχνε μέσα στα χημικά το μωρό της αλλά και από τη γιαγιά που σχεδόν λιποθύμησε βγαίνοντας από την άλλη πόρτα της εκκλησίας,την ώρα του εσπερινού,που τη πνίξαμε στα χημικά.Θα μπορούσαμε σήμερα να θρηνούσαμε ανθρώπους,αυτό είναι αλήθεια.Και ναι έχουν δίκιο όσοι κάτοικοι και εθνικιστές μας αποκαλούσαν προδότες και ντροπές του εθνόσημου.Χωρίς τη στολή θα ήμουν στη θέση τους,έχω ένα παιδί όμως και δεν ζήτησα να είμαι εκεί.Ας με συγχωρέσει τουλάχιστον ο Θεός εδώ που μας κατάντησαν.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_2281.html

(sx agiovasilematos: το κείμενο το βάλαμε γιατί κυκλοφόρησε ευρέως στο διαδίκτυο, αλλά δεν μας πείθει πως είναι αληθινό. Δεν μας φαίνεται άνδρας των ΜΑΤ να μιλάει τόσο ευαίσθητα και να τον διέπει αυτή η ευθιξία. Συνήθως δεν μετανιώνουν για τα όσα κάνουν και κάθε επανάληψη ενεργειών τους είναι ακόμη σκληρότερη . Αν δεν του αρέσει να χτυπάει γριές και μωρά για 800 ευρώ, ας αλλάξει δουλειά, δεν θα χάσει και τον μισθό ενός golden boy στο κάτω κάτω. Εξάλλου, όταν πήγε σε ένα τέτοιο σώμα τι περίμενε ότι θα έκανε? Κυνήγι πεταλούδων και παρατήρηση πουλιών? Το να στέλνει ανώδυνα και ανώνυμα ραβασάκια στα μπλογκς εκφράζοντας τη λύπη του για την κατάντια τους να δέρνουνε παιδάκια και γιαγιάδες μέσα στις εκκλησίες, μάλλον προκαλεί προκαλεί ειρωνικό μειδίαμα παρά οτιδήποτε άλλο.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου