Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Του Μειμαράκη του λες "Καλημέρα" και θέλει να σε γαμ@$%!

ΣΤΟ ΘΟΛΩΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΥΑΛΟ: Του Μειμαράκη του λες Καλημέρα και θέλει να σε γαμ@$%!

Συντάκτης: Θωμάς Μόσχος από το blog.gr 

Η "Έκθεση" ήταν το μόνο μάθημα στο σχολείο που μου άρεσε... Χωρίς διάβασμα, έπαιρνα πάντα καλό βαθμό...
Μόνο που κάποια θέματα ήταν λίγο... δύσκολα και όφειλα να ενημερωθώ...!
Ένα από αυτά ήταν ο "πολιτικός πολιτισμός"!
Γεννήθηκα σε κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου, μέχρι να καταλάβω τι παίζει ήρθε ο Μητσοτάκης, μετά πάλι Ανδρέας και ΜΕΤΑ ήρθε ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ.
Άρα καταλαβαίνετε φαντάζομαι και την δυσκολία μου στην κατανόηση του θέματος...!
Τέλος πάντων τα χρόνια πέρασαν, το θέμα δεν "έπεσε" στις Πανελλήνιες και όλα καλά...!
Ώσπου σήμερα να σου το πάλι μπροστά μου...!
Όχι, το ΘΕΜΑ αλλά το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!
Ολοζώντανο και μέσα στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Με δύο λόγια αναφέρομαι στον πρώην υπουργό Εθνικής Άμυνας και
 βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Ευ. Μεϊμαράκης, ο οποίος δίδαξε πολιτικό πολιτισμό ΜΕΣΑ στην Βουλή.
Ακολουθεί χωρίς πολλά πολλά ο σημερινός διάλογος του με τον βουλευτή του ΛΑΟΣ, Ι. Κοραντή:
- Καλημέρα
Έξαλλος ο Ε. Μεϊμαράκης του απαντά:
- Μου λες και καλημέρα εμένα ρε αλήτη, περιθωριακέ, εσύ που θες να με πας στο ειδικό δικαστήριο;
Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ μένει εμβρόντητος, δεν απαντά αλλά αυτό διόλου πτόησε τον πρώην υπουργό, ο οποίος εκτός μικροφώνου του λέει:
- Σκα..μαλ... καραγκιόζη έλα έξω, βγες έξω να σε γ...
Άλαλοι έμειναν οι παριστάμενοι βουλευτές και ο κ. Κοραντής έκανε το σταυρό του.
Αν και το ΛΑΟΣ ούτε να το δω- θα με αποκληρώσει ο πατέρας μου και πάνε τα χωράφια και τα οικόπεδα- και εγώ τον σταυρό μου έκανα...!
Από την άλλη όμως...
Πριν λίγες ημέρες ο Γιώργος Δώνης έκανε politically correct την εθνική λέξη μπουρδέλο...!
Ε, και ο Μειμαράκης το αυτονόητο έκανε... Ως πότε θα γράφουμε "Θα σε γ....ω", λες και παίζουμε κρεμάλα!
"Θα σε γαμήσω" του είπε να τελειώνουμε και με αυτή την παλιολέξη που δεν την λέμε...!
...αλλά ΚΥΡΙΟΣ!
Το σεβάστηκε το Κοινοβούλιο! Του είπε έλα έξω να σε γαμήσω! Όχι μέσα...!
Μπράβο ρε Βαγγέλη...!
Υ.Γ. Ψάχνω το βίντεο και δεν το έχω βρει... Όποιος το έχει ή το έχει δει πουθενά παρακαλώ πολύ να ενημερώσει..
Υ.Γ.2 Βαγγέλη μην μασάς και χάνεις τον έλεγχο ρε... Δεν θα πας φυλακή... Αλλά και να πας... Τι φοβάσαι; Τα γ....α; (Συγνώμη για τα αποσιωπητικά, η συνήθεια... "τα γαμήσια" εννοώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου