Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ανα(ν)τροπή 10/10/2011.

Αγαπητέ κύριε Πρετεντέρη,

Έχοντας πλήρη συναίσθηση της πραγματικότητας, έχω να πω τούτο:
Το πρωτογενές έλλειμμα, το πρωτογενές πλεόνασμα, η πρωτογενής αγορά, οι θυσίες του ελληνικού λαού, μπλα, μπλα, μπλα.
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ 1 ΤΡΙΣ  ( ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΦΑΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ)
ΕΓΩ είμαι ωραίος, μοιραίος, μπλα μπλα μπλα.........

Επιπλέον, σας λέω τούτο:
Το πρωτογενές έλλειμμα, το πρωτογενές πλεόνασμα, η πρωτογενής αγορά, οι ΘΥΣΙΕΣ του ελληνικού λαού, μπλα, μπλα, μπλα.
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ 1 ΤΡΙΣ  ( ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΜΑΙ ΝΑ  ΦΑΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ)
ΕΓΩ είμαι ο ένας, ο άρχοντας, ο μοναδικός, μπλα μπλα μπλα..........

Μην ξεχνάτε ότι:
Το πρωτογενές έλλειμμα, το πρωτογενές πλεόνασμα, η πρωτογενής αγορά, οι ΘΥΣΙΕΣ του ελληνικού λαού, μπλα, μπλα, μπλα.
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ 1 ΤΡΙΣ  ( ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΜΑΙ ΝΑ  ΦΑΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ)
ΕΓΩ είμαι ο χαλίφης στη θέση του χαλίφη, μπλα, μπλα, μπλα..........

Και για όσους δεν το κατάλαβαν:

Το πρωτογενές έλλειμμα, το πρωτογενές πλεόνασμα, η πρωτογενής αγορά, οι ΘΥΣΙΕΣ του ελληνικού λαού, μπλά, μπλα, μπλα.
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ 1 ΤΡΙΣ  ( ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΜΑΙ ΝΑ  ΦΑΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ)


ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ :ΕΓΩ.........(ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΩ...............)



Κάπου εδώ κουράστηκα να τον ακούω.....Τόσο εκνευριστικός, τόσο αφόρητα εξοργιστικός. Όποιος άντεξε να τον ακούσει, χαρά στο κουράγιο του, καθώς αυτός είναι χειρότερος από τον χαλίφη.
(Κάθε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα και καταστάσεις, είναι απολύτως συμπτωματική λέμε, γιατί δεν έχουμε τα μύρια που ζητάνε κάθε τρεις και λίγο αυτοί για αποζημιώσεις)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου