Γιατί είχαν νερό ΑΥΡΑ στο service park του Rally Acropolis. Τι λένε οι διοργανωτές;
Πολλά τα ερωτήματα. Πολλές οι απορίες. Πολλά τα σχόλια (πικρόχολα τα περισσότερα) και οι ειρωνείες.
Το θέμα απλό: Είναι δυνατόν στο Service Park του Λουτρακίου το νερό που προσφερόταν ή πωλείτο στους επισκέπτες, τους οδηγούς, τα teams κλπ, να είναι Αύρα, άρα όχι νερό Λουτρακίου;
Τι παίχτηκε; Γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο; Τι λέει ένας εκ των διοργανωτών του αγώνα, ο Παύλος Αθανασούλας, οοποίος είχε κρούσει πολλάκις τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό το γεγονός;
Εξ αρχής, κατά την διάρκεια των -πολλών- συναντήσεων μεταξύ των διοργανωτών του Rally Acropolis (Celetitas & ΕΛΠΑ) και των εκπροσώπων του Δήμου ή των επαγγελματιών του Λουτρακίου, ο Παύλος Αθανασούλας είχε μεταφέρει τις ανάγκες της διοργάνωσης κάνοντας σαφές σε
όλους ότι θα προτιμούσε κατά την διάρκεια του αγώνα το νερό να είναι Λουτρακίου
Το θέμα απλό: Είναι δυνατόν στο Service Park του Λουτρακίου το νερό που προσφερόταν ή πωλείτο στους επισκέπτες, τους οδηγούς, τα teams κλπ, να είναι Αύρα, άρα όχι νερό Λουτρακίου;
Τι παίχτηκε; Γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο; Τι λέει ένας εκ των διοργανωτών του αγώνα, ο Παύλος Αθανασούλας, οοποίος είχε κρούσει πολλάκις τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό το γεγονός;
Εξ αρχής, κατά την διάρκεια των -πολλών- συναντήσεων μεταξύ των διοργανωτών του Rally Acropolis (Celetitas & ΕΛΠΑ) και των εκπροσώπων του Δήμου ή των επαγγελματιών του Λουτρακίου, ο Παύλος Αθανασούλας είχε μεταφέρει τις ανάγκες της διοργάνωσης κάνοντας σαφές σε
όλους ότι θα προτιμούσε κατά την διάρκεια του αγώνα το νερό να είναι Λουτρακίου
..... Προς τούτο έκανε ο ίδιος, αλλά και εκπρόσωποι του δήμου, τουλάχιστον 3 συναντήσεις με τοπικά μεγάλα εμφιαλωτήρια (πχ Pepsi), προσπαθώντας να βρεί χορηγό για το νερό.
Αφού οι προσπάθειες απέβησαν άκαρπες οι λύσεις ήταν 2: Είτε ο Δήμος στα πλαίσια
...
της προστασίας και προβολής του μεγαλύτερου και πιο γνωστού "προϊόντος" του Λουτρακίου θα αναλάμβανε πρωτοβουλίες ή θα κάλυπτε μέρος του κόστους ως χορηγός για το νερό ή οι διοργανωτές θα προσέγγιζαν άλλες επιχειρήσεις (Coca Cola, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Βήκος, Ζαγόρι κλπ) για χορηγία.
Αφού ο Δήμος δεν προέβη σε κάποια ενέργεια λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης (;) της χορηγίας, οι διοργανωτές επέλεξαν την καλύτερη για τον αγώνα προσφορά, αυτή της εταιρείας Coca Cola που διανέμει τα προϊόντα Αύρα στην Ελλάδα.
(Απορία: ο Δήμος Νεμέας πως είχε την δυνατότητα να προσφέρει δώρα κρασιά Νεμέας με σήματα του αγώνα, απλά επειδή πέρασαν από εκεί;)
Και όχι μόνο η Coca Cola πρόσφερε τα νερά δωρεάν, αλλά προσέφεραν ομπρέλες, καθίσματα, δώρα και έκαναν διαγωνισμό στα ΜΜΕ για τον μεγάλο αγώνα (προφανώς αντιλαμβανόμενοι την σπουδαιότητα του αγώνα και την ευκαιρία για προβολή παγκοσμίως).
Πόσες χαμένες ευκαιρίες μπορεί να αντέξει αυτός ο κατά τα άλλα ευλογημένος τόπος; πηγή
Αφού οι προσπάθειες απέβησαν άκαρπες οι λύσεις ήταν 2: Είτε ο Δήμος στα πλαίσια
...
της προστασίας και προβολής του μεγαλύτερου και πιο γνωστού "προϊόντος" του Λουτρακίου θα αναλάμβανε πρωτοβουλίες ή θα κάλυπτε μέρος του κόστους ως χορηγός για το νερό ή οι διοργανωτές θα προσέγγιζαν άλλες επιχειρήσεις (Coca Cola, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Βήκος, Ζαγόρι κλπ) για χορηγία.
Αφού ο Δήμος δεν προέβη σε κάποια ενέργεια λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης (;) της χορηγίας, οι διοργανωτές επέλεξαν την καλύτερη για τον αγώνα προσφορά, αυτή της εταιρείας Coca Cola που διανέμει τα προϊόντα Αύρα στην Ελλάδα.
(Απορία: ο Δήμος Νεμέας πως είχε την δυνατότητα να προσφέρει δώρα κρασιά Νεμέας με σήματα του αγώνα, απλά επειδή πέρασαν από εκεί;)
Και όχι μόνο η Coca Cola πρόσφερε τα νερά δωρεάν, αλλά προσέφεραν ομπρέλες, καθίσματα, δώρα και έκαναν διαγωνισμό στα ΜΜΕ για τον μεγάλο αγώνα (προφανώς αντιλαμβανόμενοι την σπουδαιότητα του αγώνα και την ευκαιρία για προβολή παγκοσμίως).
Πόσες χαμένες ευκαιρίες μπορεί να αντέξει αυτός ο κατά τα άλλα ευλογημένος τόπος; πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου