Πανελλήνιες 2011 – Το θέμα που κατάπιαν οι ειδήσεις και τα περι σσότερα blogs
από το http://www.olympia.gr/
Είμαι καθηγητής μαθηματικών. Όσον αφορά τα σημερινά θέματα, δεν ήταν για μαθητές αλλα για καθηγητές! Πέραν του οτι ήταν πολύ δύσκολα (Που εφ όσον ήταν καλα διατυπωμένα και χωρίς ασάφειες, ουδέν πρόβλημα μιας και όλοι τα ίδια γράφουν) ο χρόνος για να τα γράψει ένας μαθητής ήταν ίσα ίσα 3 ώρες εφ’ όσον για κάθε ένα απο αυτά διέθετε 1 λεπτό σκέψης.
Τώρα σε σχέση με τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ήταν απαράδεκτο μια άσκηση να έχει παραπάνω δεδομένα ( το 3ο θεμα δεν χρειαζόταν τη μέση τιμή για να επιλυθεί) .Επίσης απαράδεκτο και που τα περισσότερα blogs και sites το έχουν "καταπιεί" !Το 4ο θεμα είναι πανομοιότυπο με θέμα σε φυλλάδιο ασκήσεων ιδιωτικού σχολείου που το κάποιος βρίσκει μεσω του διαδικτύου! Ολόιδια συνάρτηση (διαφορετικά νούμερα) και ακριβώς ίδια ζητούμενα. Συγγνώμη αλλα η επιτροπή που τα φτιάχνει δεν πρέπει να φροντίζει να δημιουργεί ασκήσεις και όχι να αντιγράφει???? Εδώ μιλάμε για αντιγραφή θέματος!!
Για του λόγου το αληθές εδώ είναι το αντιστοιχο θέμα και των πανελληνιων και του ιδιωτικού σχολείου! Τα συμπεράσματα δικά σας!
Θεμα 4ο Πανελληνίων
http://imageshack.us/photo/my-images/14/panellhnies2011.jpg/
Θέμα Ιδιωτικού σχολείου
http://imageshack.us/photo/my-images/195/40475132.jpg/
και για όποιον είναι δύσπιστος μπορεί να βρεί τα απο πάνω αναφερόμενα εδώ:
ΕΔΩ Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ( Η ΝΟΥΜΕΡΟ 13)
http://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/EYliko/Math_Koutsandreas/4Epanalipsi_GP.pdf
ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ (ΤΟ 4ο)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_mat_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Παρακαλώ δημοσιεύστε το!!!
Είμαι καθηγητής μαθηματικών. Όσον αφορά τα σημερινά θέματα, δεν ήταν για μαθητές αλλα για καθηγητές! Πέραν του οτι ήταν πολύ δύσκολα (Που εφ όσον ήταν καλα διατυπωμένα και χωρίς ασάφειες, ουδέν πρόβλημα μιας και όλοι τα ίδια γράφουν) ο χρόνος για να τα γράψει ένας μαθητής ήταν ίσα ίσα 3 ώρες εφ’ όσον για κάθε ένα απο αυτά διέθετε 1 λεπτό σκέψης.
Τώρα σε σχέση με τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ήταν απαράδεκτο μια άσκηση να έχει παραπάνω δεδομένα ( το 3ο θεμα δεν χρειαζόταν τη μέση τιμή για να επιλυθεί) .Επίσης απαράδεκτο και που τα περισσότερα blogs και sites το έχουν "καταπιεί" !Το 4ο θεμα είναι πανομοιότυπο με θέμα σε φυλλάδιο ασκήσεων ιδιωτικού σχολείου που το κάποιος βρίσκει μεσω του διαδικτύου! Ολόιδια συνάρτηση (διαφορετικά νούμερα) και ακριβώς ίδια ζητούμενα. Συγγνώμη αλλα η επιτροπή που τα φτιάχνει δεν πρέπει να φροντίζει να δημιουργεί ασκήσεις και όχι να αντιγράφει???? Εδώ μιλάμε για αντιγραφή θέματος!!
Για του λόγου το αληθές εδώ είναι το αντιστοιχο θέμα και των πανελληνιων και του ιδιωτικού σχολείου! Τα συμπεράσματα δικά σας!
Θεμα 4ο Πανελληνίων
http://imageshack.us/photo/my-images/14/panellhnies2011.jpg/
Θέμα Ιδιωτικού σχολείου
http://imageshack.us/photo/my-images/195/40475132.jpg/
και για όποιον είναι δύσπιστος μπορεί να βρεί τα απο πάνω αναφερόμενα εδώ:
ΕΔΩ Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ( Η ΝΟΥΜΕΡΟ 13)
http://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/EYliko/Math_Koutsandreas/4Epanalipsi_GP.pdf
ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ (ΤΟ 4ο)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_mat_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Παρακαλώ δημοσιεύστε το!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου