Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Ανοίγουν όλα τα διόδια στις 9 Ιανουαρίου

Πανελλαδική διαμαρτυρία, με άνοιγμα των διοδίων σε όλο το μήκος της διαδρομής από τη Θεσσαλονίκη έως την Καλαμάτα, διοργανώνει για τις 9 Ιανουαρίου το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων.
Στο κείμενο-κάλεσμα το συντονιστικό αναφέρει τα εξής:


"Η προκλητική παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας από το κράτος στους ιδιώτες-μεγαλοεπιχειρηματίες συνεχίζεται...

Σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος,
οι εταιρείες που λυμαίνονται τους εθνικούς μας δρόμους αυξάνουν χωρίς όριο τις τιμές των διοδίων και κατασκευάζουν νέους σταθμούς διοδίων, ενώ τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες και στον ΟΣΕ αυξάνονται κατακόρυφα με την καινούρια χρονιά.

Σε βάρος της ζωής μας,
Τέσσερις ακόμα συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους στις 27/12/2010 στο φονικό δρόμο Κορίνθου-Πατρών, ενώ στο σύνολο του εθνικού οδικού δικτύου οι εταιρείες κατασκευής έχουν βάλει την ασφαλή μετακίνηση σε δεύτερη μοίρα.

Σε βάρος της εργασίας μας,
η εταιρεία Vinci (Ολυμπία Οδός) απολύει παράνομα 26 εργαζόμενους στην κατασκευή του οδικού άξονα Κορίνθου-Πατρών ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι στις μεταφορές στέλνονται στην ανεργία και την αβεβαιότητα μέσω της «μεταφοράς» τους σε άλλους κλάδους.

Σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος,
οι δημόσιες συγκοινωνίες τεμαχίζονται και ξεπουλιούνται σε όφελος των ιδιωτικών μεταφορών, οι ήδη ελαστικές -για τις εταιρείες- συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών καταργούνται για τις υποχρεώσεις των παραχωρησιούχων αλλά ισχύουν για τις υποχρεώσεις του δημοσίου, τα χρέη και τα ελλείμματα που συσσώρευσαν οι κυβερνήσεις στις ΔΕΚΟ μεταφέρονται στους εργαζόμενους ενώ ιδιωτικοποιούνται τα κερδοφόρα φιλέτα (βλ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Σε βάρος του περιβάλλοντος και της ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών, Ολόκληρες ζώνες (Αττική, Πιερία, Φθιώτιδα, Βοιωτία) περικυκλώνονται από νέους σταθμούς διοδίων και αυθαίρετες εγκαταστάσεις των εταιρειών (βλ. αυθαίρετες εγκαταστάσεις διοδίων Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας)".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου