Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

O γόνος εφοπλιστής Πετράκης με τους μπράβους και το μακρύ χέρι δήλωσε: Αν ήξερα ότι ήταν η Αλεξία Έβερτ, δεν θα την χτυπούσα.....

(Ενώ αν ήταν οποιαδήποτε άλλη θα την σκότωνες άντρακλα με τους μπράβους σου, ε;;;; Καμαρώστε τύπους και ασυδοσία στην Ελλάδα του 2014. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής και κοινωνικής παρακμής των τελευταίων ετών!!)


«Αν ήξερα ότι ήταν η κόρη του Έβερτ δεν θα την χτυπούσα»

Η κα Έβερτ, όπως γράφει ο ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ, μίλησε για όσα έζησε εκείνη τη νύχτα στην διασταύρωση των οδών Σπευσίππου και Ηροδότου στο Κολωνάκι και την επίθεση που δέχθηκε από τον γιο του εφοπλιστή επειδή του έγδαρε λίγο την Ferrari.

«Αν έκανε ο γιος μου τέτοιο πράγμα θα τον είχαν κρεμάσει ανάποδα από την Ακρόπολη, δεν πρόκειται να του τη χαρίσω στον Πετράκη. Το μόνο που λυπήθηκα ήταν η μάνα του που ήλθε στο σπίτι μου για να μου ζητήσει συγγνώμη και να μου πει "δεν αναγνωρίζω τον γιο μου μ' αυτά που έκανε"», είπε η κα Εβερτ και συνέχισε:

«Με έβριζαν χυδαία, μου έλεγαν ότι "θα πληρώνεις τη Φεράρι για επτά ζωές, θα την πληρώσεις με αίμα, θα σε βρούμε όπου κι αν πας και θα σε κάνουμε να μετανιώσεις". Στη συνέχεια μου πέταξαν στο κεφάλι έναν τόμο του Χρυσού Οδηγού. Επεσα κάτω και ένας απ' αυτούς άρχισε να με κλωτσά στο σώμα και να με κτυπά στο κεφάλι. Μία κοπέλα, η κοπέλα του Πετράκη νομίζω, ενώ βρισκόμουν στο έδαφος άρχισε να με βρίζει κι αυτή. Δεν πρόκειται να ξανασταματήσω. Ακόμα κι αν νομίζω ότι χτύπησα άνθρωπο δεν θα σταματήσω. Θα πάρω το 166 και θα τους πω ότι νομίζω ότι χτύπησα κάποιον και ότι είμαι στη διάθεσή τους. Δεν πρόκειται εγώ να ξαναφάω ξύλο...».

Το πιο εξοργιστικό όμως είναι η ερώτηση και η απάντηση που έκανε ο αστυνομικός και έδωσε ο γιος του εφοπλιστή σύμφωνα με την κα Εβερτ.
Ρώτησε λοιπόν ο αστυνομικός: «Εάν γνώριζες ποια είναι η κυρία, θα την κτυπούσες;». Αυτός απάντησε: «Οχι, εάν ήξερα πως ήταν η κόρη του Εβερτ δεν θα έκανα τίποτα και τώρα που το έμαθα ζητώ συγγνώμη...». Δηλαδή, λέει η κυρία Εβερτ, εάν ήταν οποιαδήποτε άλλη γυναίκα τα ίδια θα έκανε; Θα σταματούσε το ξύλο μόνο εάν γνώριζε ότι επρόκειτο να κτυπήσει κάποια επώνυμη;

Η κυρία Αλεξία Εβερτ επέστρεφε εκείνο το βράδυ μαζί με τη μητέρα της από προεκλογική συγκέντρωση στο Πόρτο Ράφτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου