Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

ΕΠΕΙΓΟΝ!!!!!! Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !!!!!!!!!!

Παρακαλούμε διαβάστε το είναι σύντομο.
Αυτό το μήνυμα είναι για όσους βγαίνουν τη νύχτα, πηγαίνουν σινεμά, και τους σπουδαστές που βγαίνουν από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, και για οποιονδήποτε κυκλοφορεί γενικά..

"Αν ένα παιδί που κλαίει στο δρόμο, σε οποιαδήποτε περιοχή, με μία διεύθυνση στο χέρι και σας πεί να το πάτε στην διεύθυνση που λέει (ακόμα κι αν είναι κοντά), πηγαίντε το στην αστυνομία και όχι στην διεύθυνση." Αυτή είναι η νέα μέθοδος που χρησιμοποιούν για απαγωγή, ληστείες και βιασμούς.

ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ.
Αντιγράψτε και επικολλήστε την παρούσα ανακοίνωση και στείλετε σε όσο περισσότερους φίλους σας. Μπορείτε να αποτρέψετε πολύ πόνο από οικογένειες... Αυτό κυκλοφόρησε από την Αστυνομία...


πηγή

(agiovasilema: Το παραπάνω κείμενο κυκλοφόρησε σε πολλά μπλογκς και μας εστάλη και εμάς με email. Το μπλογκ eglimatikotita.gr αναφέρει ότι είχε επικοινωνία με την αστυνομία, η οποία αρνείται ότι κυκλοφόρησε αυτή την ανακοίνωση. Επειδή όμως οι εγκληματίες στη χώρα παραμονεύουν σε κάθε μας βήμα και επειδή οι μέθοδοι τις οποίες εφευρίσκουν είναι ολοένα και πιο επικίνδυνες, η ανάρτηση αυτή θα μείνει ως έχει.)

1 σχόλιο:

  1. Η ανάρτηση να μείνει ως έχει. Πολλά συμβαίνουν ρε παιδιά. Γιατί όχι και αυτό;;;; Προληπτικά.
    Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή