Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Καταγγελία για το σκάνδαλο στις Σκουριές. Ακόμα και στα 3 μέτρα βάθος όλο το έδαφος ήταν γεμάτο χρυσάφι. Ήξεραν τι έκαναν...


20140113-203844.jpg
Ονομαζομαι π******* αναστασιος και θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο που μου διηγηθηκε ο θειος της γυναικας μου.ο θειος οπως και ηγυναικα μου ειναι απο το παλαιοχωρι που ειναι το κοντινοτερο χωριο στις σκουριες.πριν απο μια εβδομαδα πηγα σπιτι του και πανω στην συζητηση μου λεει τζαμπα πηραν τα μεταλλεια.οταν του ειπα γιατι ρε θειο μου λεει κατσε να σου πω μια ιστορια που λιγοι ξερουν.”"”"”το 1963 ηρθε μια εταιρεια καναδεζικη οπως μου ειπε για να κανει εξερευνητικες γεωτρησεις.εκεινο το διαστημα δουλευα μια στο μαντεμ λακο μια στο στρατωνι.ηρθαν στο χωριο και ζητησαν καποια ατομα να
στελεχωσουν τα τρυπανια.θα εδιναν καλα λεφτα οποτε πηγα.ξεκινησα σαν βοηθος χειριστη.υπηρχαν 4 τρυπανια.στο δικο μου χειριστης ηταν ενας καναδος.αρχισαμε να κανουμε γεωτρησεις στη γυρω περιοχη και τα δειγματα που βγαζαμε τα βαζαμεσε ξυλινα κασονια.παρεπιπτοντωςθα ηθελα να αναφερω οτι παλαιοτερα εχουν προηγηθει 2-3 εξερευνητικες γεωτρησεις απο αλλες εταιρειες.μετα απο λιγο καιρο με κανανε χειριστη στο τρυπανι.για καιρο βγαζαμε δειγματα(καροτα)που δειχνανε οτι υπηρχε χρυσος αλλα οχι σοβαρα πραγματα.ηταν το 1967 οταν κανω τρυπα σε ενα σημειο και περι τα 400 μετρα βαθος βγαζω την σωληνα και βαζω το δειγμα πανω στο χωμα.η σωληνα ειναι 3 μετρα.επαθα σοκ.σχεδον ολο το δειγμα χρυσος.φωναζω τον υπευθυνο καναδο.μου λεει βαλτο σε μια κασα και παντο σε μια αποθηκη.μας σταματησαν ολους απο τις εργασιες.την επομενη μερα μου λενε παρε το τζιπακι και πανε στο αεροδρομιο στη θεσσαλονικη να παραλαβεις 2 ατομα.οντως πηγα τους πηρα και τους πηγα στο βουνο.μετα απο λιγες ωρες αφου εξετασαν τα δειγματα μας ειπαν να ξεκινησουμε να ξεστηνουμε ολο τον εξοπλισμο.αρον αρον τα μαζεψαμε.μου δωσανε 50000 δραχμες αποζημιωση και να ξεχασω οτι ειδα….”"”"”ο θειος ειναι 77 χρονων .ολα αυτα σας τα γραφω γιατι πιστευω οτι οντως τα πηραν τζαμπα.γιαυτο θελουν να σκαψουν με ανοιχτο ορυγμα.εκει πιστευω οτι εχει δις.να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω κανενα συμφερων απο την λειτουργεια η οχι των μεταλλειων.εξαλλου ο πεθερος μου δουλευε 32 χρονια στον μαντεμ λακκο.γενικος ψαξτε.ηδη το παλαιοχωρι εχει τοση κινηση απο φορτηγα που η κατασταση εχει ξεφυγει.ακουγεται οτι θα επιχειρησουν να κανουν νεο δρομο απο πισω κατευθειαν για στρατονικη.παρανομο η οχι δεν γνωριζω.επισης για να μην εχουν θεματα με τους κατοικους τους εχουν προσλαβει σχεδον ολους.οι μισοι κατοικοι ειναι συνταξιουχοι και οι αλλοι μισοι δουλευουν στα μεταλλεια.υπεραριθμοι!!! ισως.μαθαινω ομως οτι 1 δουλευει 10 κοιτανε.μολις ξεκινησουν οι εργασιες επανω βλεπω 1 να μενει 10 να φευγουν.καποιοι που τα βλεπουν απο μεσα τα πραγματα λενε οτι οι περισσοτεροι δεν εχουν αντικειμενο εργασιας.ζητω συγνωμη για τις οξειες και τα ορθογραφικα.παρακαλω να κρατηθει ανωνυμια.ευχαριστω.καλη συνεχεια.

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου