Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ο Στέφανος Χίος απαντά στην αγωγή του Νίκου Παπανδρέου: “Εάν είσαι μέχρι τότε στην Ελλάδα, θα σου δείξω τι σημαίνει νόμος και δικαιοσύνη!”

almiri-vila
ΕΠΩΝΥΜΩΣ
Από τον Στέφανο Χίο
Τον Δεκέμβριο του 2010 πήγα μια βόλτα μέχρι την Αλμυρή Κορινθίας. Εκεί που η “βασιλομήτωρ” Μαργαρίτα Τσάντ έχει εδώ και 30 χρόνια φτιάξει μαζί με τον Ανδρέα, μια βίλα στο κύμα. Εαν υπήρχε νόμος και συντεταγμένη πολιτεία ο εμφανιζόμενος ως ιδιοκτήτης του σπιτιού(ποτέ δεν ξέρεις με τους πολιτικά παραδόπιστους Παπανδρέου ποιος είναι ο κληρονόμος), θα έπρεπε κάποιοι να είχαν πάει εδώ και καιρό στο αυτόφωρο. Και μετά φυλακή.
Όπως διαπίστωσα στην βίλα υπάρχουν σοβαρές πολεοδομικές παραβάσεις. Το σύρμα έχει φτάσει μέχρι το κύμα, έχει παλουκωθεί η… θάλασσα, έχει καταργηθεί ο αγιαλός, δεν υπάρχει παραλία, απαγορεύεται η πρόσβαση του πολίτη στη θάλασσα. Όλα δηλαδή τα δημόσια αγαθά που κατοχυρώνει το Σύνταγμα. Ήρθε την ώρα της καταγραφής του ρεπορταζ ένας νοματέος που συστήθηκε ως προσωπικός μπάτσος της οικογένειας και μου ζήτησε το λόγο γιατί τραβούσαμε φωτογραφίες στο σπίτι και ενοχλείτο το παιντί, ο Νίκος και η
....
 mother τoυ που έκανε τον μεσημεριανό της περίπατο. Έδωσα στον  έμμισθο νοματέο χωρίς στολή και διακριτικά την κάρτα μου και του είπα: Εαν ενοχλείται ο γιος να με πάρει τηλέφωνο.
Το ρεπορταζ δημοσιοποιήθηκε πολλές φορές από τότε.Δικηγόροι του ΚΟΝΤΡΑ μου είχαν πει να μην παίξω το ρεπορταζ γιατί η οικογένεια θα στείλει απάντηση. Εγώ το έπαιζα. Δεν είχα ούτε έχω εμμονή με τους Παπανδρέου, έχω εμμονή με τις παρανομίες τους. Κανένας εισαγγελέας, καμία αστυνομική αρχή, καμία της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν τολμά να πλησιάσει στο κτήμα. Άβατο. Και εαν ήταν κανένας κακομοίρης, θα τον είχαν πάει στα κάτεργα. Εγώ λοιπόν επωνύμως φτύνω στα μούτρα τις τοπικές αρχές και τις γράφω στα αχαμνά μου γιατί ποδοπατούν το Σύνταγμα. Δεν έχω το δικαίωμα; Αφού με γράφουν αυτοί, τις γράφω κι εγώ.
Όσο για τον Νίκο Παπανδρέου, ένα θα του πω. Όσοι φοράνε παντελόνια και σέβονται τον λαό που κυβερνάει εδώ και μισό αιώνα η οικογένεια του, διατάζουν εκείνη την ώρα μια μπουλντόζα να κατεδαφίσει τις παρανομίες. Όσοι φοράνε παντελόνια Νικολάκη. Γιατί όσοι δεν χωράνε μέσα στα παντελόνια, κάνουν αγωγές, απειλούν, κυκλοφορούν με αστυνομικά μπραβάκια που παρέχει κάθε ανίκανος Παπουτσής και κάθε κολαούζος του Χρυσοχοίδη και κάνουν μπίζνες ανά την Ελλάδα, μεσαζοντιλίκια, για να κονομήσουν.
Εμείς οι δυο θα τα πούμε στα δικαστήρια. Εαν είσαι εδώ και συ και η οικογένεια σου μέχρι τότε. Και εκεί(εαν είσαι στην Ελλάδα)θα σου δείξω τι σημαίνει νόμος και τι δικαιοσύνη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου