Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Ένα βράδυ στο Φάρο, στον Κόκκινο Βράχο

 

΄΄Με θέλεις; Σε θέλω!΄΄
Τον είχε ρωτήσει η νύφη του,

 Μα πώς έμαθε δεκαεπτά χρονών να κάνει ενέσεις και δεν ήξερε να της απαντήσει, οπότε σαν του δόθηκε η ευκαιρία, Τικώ, ρώτησε, πώς κι ήξερες να κάνεις ενέσεις του Αντώνη, Ξέρεις, του απάντησε, τότε είχαμε το Dame a la buffet με την ΕΠΟΝ, το ’46, ’47 ξέρεις, Όχι, Τικώ, δεν ξέρω, τι πράμα ήταν αυτό και τι σχέση έχει με τις ενέσεις, Να, τις ενέσεις τις είχα μάθει νωρίτερα από μια νοσοκόμα που ρχότανε στο Μηλιωπό από το Μαγγανίτη να τις κάνει σ’ έναν του χωριού που αρώστησε, κι η δόλια ψόφια στην κούραση είπε, Πρέπει να μάθει κάποιος από δω για να μην έρχομαι τόσο δρόμο, κι έτρεξα γω κι έμαθα δεκαπέντε χρονώ που ‘μουνα… αργότερα με τη φυματίωση του Κωστή του Δάρα, ξέρεις τώρα, Τικώ, πες μου τη συνέχεια, να χαρείς, Να, ερχότανε ο γιατρός για το φυματικό, Ποιος ξέρει να βαράει ενέσεις, ρώτησε, Εγώ γιατρέ, του ‘πα, αλλά μόνο στο μπράτσο, όχι … πίσω, οπότε αυτός λέει, Στο άνω αριστερό ή δεξιό τεταρτημόριο του γλουτού και τέλος, Μα τι είναι αυτό το τεταρτημόριο του γλουτού, τον ρώτησα και μου εξήγησε, έτσι έμαθα…
Ε, και, με το τσιγκέλι βρε Τικώ, Καλά, καλά, όταν ο Αντώνης μου έπαθε στη σπονδυλική του στήλη, εγώ έτρεχα νύχτα στο φαράγγι και του κανα τις ενέσεις, κι ας μη μ’ άφηνε ο
...
κύρης μου, η μάνα μου με υποστήριζε, Μας μπέρδεψες τώρα, πώς κι έκανες εσύ κορίτσι πράμα τις ενέσεις σ’ έναν αντάρτη, δεν μπορεί, τον ήξερες από πρώτα, Μας σας το ‘πα, Όχι, Τικώ, δεν μας το ‘πες, λέγε και μας έσκασες, Να, στο Dame a la buffet γνωριστήκαμε σαν γυρίσαμε από την Αντίς Αμπέμπα, Από πού είπες ρε Τικώ, από ποια Αντίς Αμπέμπα, Καλέ από την Αιθιοπία, μας είχανε πάει στην περιοχή αυτή απ’ το Χαλέπι μέσω Σουέζ τότε το ’43, μας βάλανε σ’ ένα στρατόπεδο και τους άντρες σ’ άλλο, στα σύρματα όπου είχανε και τα ξαδέρφια μου δεκατριώ και δώδεκα χρονώ, αλλά η θειά μου η Θυμιά, γλίστρησε κάτω ...
 
 
Η συνέχεια στο http://kakaras.wordpress.com/2013/08/04/%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%b2%cf%81%ce%ac%ce%b4%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%ac%cf%81%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%cf%8c%ce%ba%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%bf-%ce%b2%cf%81%ce%ac%cf%87%ce%bf/#comments

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου