Σύμφωνα με αποκλειστικές και έγκυρες πληροφορίες του makeleio.gr, μιλώντας με παράγοντες που ασχολούνται με την υπόθεση του τρόλει, μετά την 5ωρη αυτοψία που έλαβε χώρα παρουσία των υποδ/ντή της τροχαίας , ειδικού πραγματογνώμονα επιστημονικής διερεύνησης τροχαίων ατυχημάτων Παναγιώτη Μαδιά, δικηγόρων της οικογένειας , στελεχών του ΟΑΣΑ και ενός ακόμη πραγματογνώμονα, προέκυψαν τα εξής:
1) Το περίφημο μπουτόν, για το οποίο έχει γίνει μεγάλος ντόρος, είναι ένα κόκκινο κουμπί που αν το πατήσεις την ώρα που το λεωφορείο είναι ενα κινήσει ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι στο καντράν του οδηγού. Παράλληλα ενεργοποιείται και ένας βομβιτής. Αυτός ο βομβιτής λοιπόν ΔΕΝ λειτουργούσε. Ήταν χαλασμένος.Δεν δούλευε. Ποιος ευθύνεται γι αυτό; Μήπως ο οδηγός; Γιατί είτε δεν το είχε δει ότι ήταν χαλασμένο, ή το είχε δει και το είχε αναφέρει και δεν αυτοί που έπρεπε να το
... φτιάξουν δεν το κάνανε, ή το είχε δει και το έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια.
2) Όταν κάποιος πατήσει το μπουτόν τότε το λεωφορείο αρχίζει να επιβραδύνει σε μια ταχύτητα 20χλμ. Τότε μόνο όταν σταματήσει μπορεί κάποιος να ανοίξει την πόρτα. Την πόρτα όμως την ανοίγεις με το κεφάλι να βλέπει στην έξοδο και όχι με την πλάτη. Άρα το λεωφορείο δεν ήταν σταματημένο όπως ισχυρίζονται!
Άρα εικάζεται ότι στρίμωξαν το παιδί με τη πλάτη στην πόρτα, το λεωφορείο πηγαινοερχόταν, ο οδηγός τραβούσε τον ελεγκτή και ο ελεγκτής το Θανάση και κάποιος πάτησε το κουμπί. Ποιος;
Εμείς δεν είμαστε πραγματογνωμόνες ούτε ειδικοί. Εικάζεται όμως ότι το κουμπί το έχει πατήσει ο οδηγός. Σ αυτό συγκλίνει και η ιατροδικαστική εξέταση. Γιατί ακόμη και με 20χλμ να κινούνταν το λεωφορείο και να ήταν εν κινήσει όπως λένε, αν έπεφτε κάποιος στο δρόμο θα έπρεπε να έχει αν μη τι αλλο τριβές στα γόνατα, στην πλάτη, σχεδόν παντού. Γιατί το σώμα αποκτά την ταχύτητα του μέσου. Και θα είχε σκοτωθεί ακαριαία. Αν λοιπόν ήταν εν κινήσει το λεωφορείο θα είχε σκοτωθεί ακαριαία ο 19χρονος και όχι μετά από 5 ώρες από εσωτερική αιμμοραγία έχοντας μόνο ένα τραύμα στο κεφάλι.
Ένα τραύμα είχε μόνο ο αδικοχαμένος Θανάσης πράγμα που σημαίνει ότι το λεωφορείο ήταν σταματημένο! Λένε ψέμματα!
Αυτό λένε και οι πρώτες εκτιμήσεις του πραγματογνώμονα. Θυμηθείτε τι είχε δηλώσει και πως είχε περιγράψει η πρώτη αυτόπτης μάρτυρας στο makeleio.gr .που από την αρχή φωνάζαμε. Ηταν σαφέστατη. Ο Θανάσης δεν πάτησε κανένα κουμπί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ :
ΒΟΜΒΑ: "ΕΓΙΝΕ ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΤΡΟΛΕΙ. Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΣΠΡΩΞΕ ΤΟΝ 19ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕ. ΜΑΣ ΕΒΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ"- ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Άρα συμπεραίνουμε ότι οι πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών πλησιάζουν πολύ κοντά με την πρώτη μαρτυρία!
Ακόμη αξίζει να σημειωθεί ότι η πυροσβεστική φωλιά με τα 4 τσεκούρια του λεωφορείου δεν δούλευαν. Τι θα γινόταν λοιπόν σε περίπτωση πυρκαγιάς; Άρα το λεωφορείο ήταν ελαττωματικό.
Εν κατακλείδι έχει ζητηθεί και τυχόν οπτικό υλικό από τις κάμερες αλλά η τροχαία δεν τους το έχει δώσει.
http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=23439:makeleio-q-19-q&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου