Φουντώνει το κίνημα «Αγοράζω Ελληνικά»
sto economikos
Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπονται οι καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν εγχώρια προϊόντα, ώστε να μείνουν τα χρήματα στην αγορά και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας στις επιχειρήσεις
Λύση στην οικονομική ύφεση μέσα από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων, των εγχώριων επιχειρήσεων, καθώς και των αγροτών που τα παράγουν προωθεί το “Κίνημα Πολιτών”.
Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν τα ντόπια προϊόντα, στοχεύοντας στο να μείνουν τα χρήματα στην ελληνική αγορά κι έτσι να στηριχτούν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.
Το “Κίνημα Πολιτών” ξεκινά ανάλογη πρωτοβουλία και στα είδη ένδυσης και υπόδησης και όπως λέει ο κ. Καββαθάς: “Είμαστε σε επαφές με Ελληνες σχεδιαστές και επιχειρηματίες παραγωγής ειδών ένδυσης και υπόδησης, καλώντάς τους να συμμετάσχουν και να προτρέψουν τους καταναλωτές στην αγορά των εγχωρίως παραγόμενων ρούχων και παπουτσιών”.
Κι επειδή η οικονομική ύφεση και τα δημοσιονομικά μέτρα αναγκάζουν τους καταναλωτές σε φτηνότερες επιλογές προϊόντων, τα οποία δεν είναι ελληνικά, ο δεύτερος
...
Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν τα ντόπια προϊόντα, στοχεύοντας στο να μείνουν τα χρήματα στην ελληνική αγορά κι έτσι να στηριχτούν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.
Αυτήν την πρωτοβουλία ανέλαβαν να στηρίξουν επτά αλυσίδες σούπερ μάρκετ: οι “ΑΒ Βασιλόπουλος”, “Σκλαβενίτης”, “My Market”, “Βερόπουλος”, “Θανόπουλος”, “Γαλαξίας” και “Χαλκιαδάκης”.
Οπως κάνει γνωστό μιλώντας στο “Εθνος” ο δεύτερος αντιπρόεδρος του κινήματος, Γ. Καββαθάς, “οι επιχειρήσεις αυτές για έναν μήνα θα τυπώσουν αφίσες μας στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα “Ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”. Τις αφίσες αυτές θα τις τοποθετήσουν στα καταστήματά τους σε όλη τη χώρα, ενώ το σύνθημα θα το τυπώσουν και στις πλαστικές σακούλες”.Το “Κίνημα Πολιτών” ξεκινά ανάλογη πρωτοβουλία και στα είδη ένδυσης και υπόδησης και όπως λέει ο κ. Καββαθάς: “Είμαστε σε επαφές με Ελληνες σχεδιαστές και επιχειρηματίες παραγωγής ειδών ένδυσης και υπόδησης, καλώντάς τους να συμμετάσχουν και να προτρέψουν τους καταναλωτές στην αγορά των εγχωρίως παραγόμενων ρούχων και παπουτσιών”.
Κι επειδή η οικονομική ύφεση και τα δημοσιονομικά μέτρα αναγκάζουν τους καταναλωτές σε φτηνότερες επιλογές προϊόντων, τα οποία δεν είναι ελληνικά, ο δεύτερος
...