Όλος ο κόσμος ανακουφίστηκε όταν έφυγε η οπαδός της παγκοσμιοποίησης Άννα Διαμαντοπούλου από το Υπουργείο Παιδείας, από το ευαίσθητο αυτό υπουργείο. Στο άκουσμα του Μπαμπινιώτη είναι αλήθεια ότι αισθανθήκαμε ασφάλεια και αισιοδοξία. Μέχρι σήμερα το πρωί που μάθαμε ότι η πρώτη υπογραφή του Μπαμπινιώτη ήταν για να μπουν καθηγητές γερμανικών ή γαλλικών ........ στα δημοτικά σχολεία!!!!
Λες και ήταν.....
αυτό το πρόβλημα των μικρών παιδιών.
Έχουν συγχωνεύσει τόσα δημοτικά σχολεία με αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των οργανικών θέσεων των δασκάλων αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ανεργία στον κλάδο και μειώνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο προσφερόμενων γνώσεων. Ειδικά στα σχολεία που υπάρχουν παιδιά μεταναστών είναι δράμα η κατάσταση τώρα με τις συγχωνεύσεις και όλα αυτά εις βάρος των δικών μας παιδιών.
Σε λίγο δεν θα έχουν πετρέλαιο και στα περισσότερα σχολεία οι γονείς βάζουν το χέρι όλο και πιο βαθιά, για γραφική και σχολική ύλη.
Επίσης τα "ειδικά" σχολεία υποβαθμίζονται και κλείνουν ΄ή συγχωνεύονται για λόγους οικονομίας.
Πού θα βρεθούν τα λεφτά για διορισμούς ξενόγλωσσων καθηγητών από το Δημοτικό από τη στιγμή που συγχώνευσαν πάρα πολλά σχολεία για να εξοικονομήσει το κράτος χρήματα από την κατάργηση οργανικών θέσεων;
Ήδη τα αγγλικά έχουν μπει εδώ και πολλά χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αργότερα στο Γυμνάσιο διδάσκονται και γαλλικά και γερμανικά και ιταλικά και ισπανικά κατ επιλογή μαζί με τα αγγλικά.
Δεν τα λυπάστε τα παιδάκια κύριε Μπαμπινιώτη;
Η κ. Χριστοφιλοπούλου η οποία χάρηκε ιδιαίτερα για την υπογραφή της χάρτας είναι συνεργάτης της Διαμαντοπούλου, δηλαδή μέρος του συστήματος που απεργάζεται την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας, αλλά από εσάς που έχετε άλλη ποιοτική παιδεία, περιμένουμε άλλα πράγματα.
Γιατί δεν προσφέρετε στους μαθητές του Δημοτικού κάτι πιο ουσιώδες, πιο
Λες και ήταν.....
αυτό το πρόβλημα των μικρών παιδιών.
Έχουν συγχωνεύσει τόσα δημοτικά σχολεία με αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των οργανικών θέσεων των δασκάλων αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ανεργία στον κλάδο και μειώνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο προσφερόμενων γνώσεων. Ειδικά στα σχολεία που υπάρχουν παιδιά μεταναστών είναι δράμα η κατάσταση τώρα με τις συγχωνεύσεις και όλα αυτά εις βάρος των δικών μας παιδιών.
Σε λίγο δεν θα έχουν πετρέλαιο και στα περισσότερα σχολεία οι γονείς βάζουν το χέρι όλο και πιο βαθιά, για γραφική και σχολική ύλη.
Επίσης τα "ειδικά" σχολεία υποβαθμίζονται και κλείνουν ΄ή συγχωνεύονται για λόγους οικονομίας.
Πού θα βρεθούν τα λεφτά για διορισμούς ξενόγλωσσων καθηγητών από το Δημοτικό από τη στιγμή που συγχώνευσαν πάρα πολλά σχολεία για να εξοικονομήσει το κράτος χρήματα από την κατάργηση οργανικών θέσεων;
Ήδη τα αγγλικά έχουν μπει εδώ και πολλά χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αργότερα στο Γυμνάσιο διδάσκονται και γαλλικά και γερμανικά και ιταλικά και ισπανικά κατ επιλογή μαζί με τα αγγλικά.
Δεν τα λυπάστε τα παιδάκια κύριε Μπαμπινιώτη;
Η κ. Χριστοφιλοπούλου η οποία χάρηκε ιδιαίτερα για την υπογραφή της χάρτας είναι συνεργάτης της Διαμαντοπούλου, δηλαδή μέρος του συστήματος που απεργάζεται την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας, αλλά από εσάς που έχετε άλλη ποιοτική παιδεία, περιμένουμε άλλα πράγματα.
Γιατί δεν προσφέρετε στους μαθητές του Δημοτικού κάτι πιο ουσιώδες, πιο
...
ξεκούραστο κάτι που θα τους προσφέρει γνώσεις που αυτή τη στιγμή απουσιάζουν από την εκπαίδευση γενικώς;
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος "Ελληνικός Πολιτισμός" του Ανοιχτού Πανεπιστημίου περιμένουν χρόνια να βρεθεί κάποιος Υπουργός να κάνει το αυτονόητο:
Να τους εντάξει στην εκπαίδευση με το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί είναι και οι μοναδικοί που έχουν αυτή την εξειδίκευση!.
Οι γνώσεις των ξένων γλωσσών που δίνονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επαρκέστατες και δεν χρειάζεται να φορτωθούν οι μικροί μαθητές του Δημοτικού κι άλλο εκτός από τα αγγλικά.
Ήδη δημουργούν μεγάλο πρόβλημα οι καθηγητές ξένων γλωσσών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί όταν δεν συμπληρώνουν ώρες τους δίνουν και ώρες ιστορίας για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αφήνοντας με αυτό τον τρόπο άνεργους καθηγητές των τμημάτων ιστορίας και αρχαιολογίας.
Μεγάλη αδικία.
Όποιος καθηγητής ξένης γλώσσας δεν συμπληρώνει ωράριο για να είναι μόνιμος, ας του δίνουν εργασία στο Γραφείο ή στη Βιβλιοθήκη για να συμπληρώσει ώρες ή ας προσλαμβάνεται σαν ωρομίσθιος, όχι να παίρνει ώρες από μια άλλη ειδικότητα με ολέθρια μάλιστα αποτελέσματα απέναντι στην προσφερόμενη εκπαίδευση που δίνεται στα παιδιά, ενώ ο φιλόλογος-καθηγητής ιστορίας αρχαιολογίας αντίστοιχα δεν μπορεί να πάρει ώρες π.χ. αγγλικών για να συμπληρώσει το δικό του ωράριο, κι ας έχει κάνει χρόνια αγγλικά στο Πανεπιστήμιο!
Επίσης το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού το οποίο μπορεί να διδαχθεί από αποφοίτους του αντίστοιχου τμήματος, είναι τώρα περισσότερο από ποτέ απαραίτητο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού έχουν και το προσόν να έχουν διδαχθεί επαρκέστατα ελληνική ιστορία, λαογραφία, λογοτεχνία, αρχαία ελληνική και βυζαντινή φιλολογία, φιλοσοφία και άλλα σχετικά μαθήματα, σπουδές οι οποίες είναι συνυφασμένες σαν επιστήμες με τον ελληνικό πολιτισμό του οποίου έχουν την μοναδική εξιδείκευση στην Ελλάδα.
Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε να τους δοθεί το επαγγελματικό δικαίωμα στην εκπαίδευση προσφέροντας με αυτό τον τρόπο κάτι απαραίτητο που λείπει από την εκπαίδευση:
Τη διδασκαλία του Ελληνικού Πολιτισμού.
Αυτά περιμένουμε να διορθώσετε σαν άνθρωπος των γραμμάτων κύριε Μπαμπινιώτη.
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος "Ελληνικός Πολιτισμός" του Ανοιχτού Πανεπιστημίου περιμένουν χρόνια να βρεθεί κάποιος Υπουργός να κάνει το αυτονόητο:
Να τους εντάξει στην εκπαίδευση με το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί είναι και οι μοναδικοί που έχουν αυτή την εξειδίκευση!.
Οι γνώσεις των ξένων γλωσσών που δίνονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επαρκέστατες και δεν χρειάζεται να φορτωθούν οι μικροί μαθητές του Δημοτικού κι άλλο εκτός από τα αγγλικά.
Ήδη δημουργούν μεγάλο πρόβλημα οι καθηγητές ξένων γλωσσών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί όταν δεν συμπληρώνουν ώρες τους δίνουν και ώρες ιστορίας για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αφήνοντας με αυτό τον τρόπο άνεργους καθηγητές των τμημάτων ιστορίας και αρχαιολογίας.
Μεγάλη αδικία.
Όποιος καθηγητής ξένης γλώσσας δεν συμπληρώνει ωράριο για να είναι μόνιμος, ας του δίνουν εργασία στο Γραφείο ή στη Βιβλιοθήκη για να συμπληρώσει ώρες ή ας προσλαμβάνεται σαν ωρομίσθιος, όχι να παίρνει ώρες από μια άλλη ειδικότητα με ολέθρια μάλιστα αποτελέσματα απέναντι στην προσφερόμενη εκπαίδευση που δίνεται στα παιδιά, ενώ ο φιλόλογος-καθηγητής ιστορίας αρχαιολογίας αντίστοιχα δεν μπορεί να πάρει ώρες π.χ. αγγλικών για να συμπληρώσει το δικό του ωράριο, κι ας έχει κάνει χρόνια αγγλικά στο Πανεπιστήμιο!
Επίσης το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού το οποίο μπορεί να διδαχθεί από αποφοίτους του αντίστοιχου τμήματος, είναι τώρα περισσότερο από ποτέ απαραίτητο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού έχουν και το προσόν να έχουν διδαχθεί επαρκέστατα ελληνική ιστορία, λαογραφία, λογοτεχνία, αρχαία ελληνική και βυζαντινή φιλολογία, φιλοσοφία και άλλα σχετικά μαθήματα, σπουδές οι οποίες είναι συνυφασμένες σαν επιστήμες με τον ελληνικό πολιτισμό του οποίου έχουν την μοναδική εξιδείκευση στην Ελλάδα.
Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε να τους δοθεί το επαγγελματικό δικαίωμα στην εκπαίδευση προσφέροντας με αυτό τον τρόπο κάτι απαραίτητο που λείπει από την εκπαίδευση:
Τη διδασκαλία του Ελληνικού Πολιτισμού.
Αυτά περιμένουμε να διορθώσετε σαν άνθρωπος των γραμμάτων κύριε Μπαμπινιώτη.
(agiovasilema: Αλήθεια περιμένετε από τον Μπαμπινιώτη τον πολέμιο του Ανοιχτού Πανεπιστημίου να δώσει τέτοια ευκαιρία στους αποφοίτους του Ελληνικού Πολιτισμού?)
Αγαπητό Αγιοβασίλεμα,
ΑπάντησηΔιαγραφήγια ποιο λόγο γράφεις ότι ο Μπαμπινιώτης είναι πολέμιος του Ανοιχτού Πανεπιστημίου;
Θα ήθελα να ξέρω επειδή είμαι απόφοιτος του Ελληνικού Πολιτισμού, έχω μεράκι με την εκπαίδευση και θα χαιρόμουν έστω κι αν διοριζόταν κάποιος άλλος από εμάς για να μην απαξιώνεται με τον τρόπο αυτό το πτυχίο που με τόσο κόπο πήραμε.
Αξιοπερίεργο είναι το ότι έχει δοθεί το δικαίωμα σε αποφοίτους φυσικών επιστημών και ισπανικού πολιτισμού, ακόμα και οι του ευρωπαικού πολιτισμού συνάδελφοι έχουν περισσότερα δικαιώματα από εμάς, μάλιστα έχουν γίνει και ειδικοί επί θεμάτων ελληνικού πολιτισμού!!!!!!! και όχι εμείς που έχουμε και την αντίστοιχη εξειδίκευση, αν διαβάσεις το σχετικό Π.Δ. με τα επαγγελματικά δικαιώματα.
Περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ.
Αγαπητέ φίλε, θα σου παραθέσω την άποψή του για το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, άποψη την οποία είχε εκφράσει δημοσίως σε παλαιότερη τηλεοπτική εκπομπή και συγκεκριμένα στην εκπομπή "Σταυρόλεξο" στις 17/5/2005.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Μπαμπινιώτης λοιπόν, δήλωσε αναφερόμενος στο θεσμό του ΕΑΠ: "Ε! καλά είναι μεγάλο θέμα. Συζητάμε σαν να έχουν τα ίδια δικαιώματα κάποιοι που μπήκαν με κλήρωση σε πανεπιστήμιο με τους κανονικούς φοιτητές!!!"
Αυτή προφανώς είναι η επίσημη θέση του, την οποία δεν δίστασε να εκφράσει δημόσια. Παρέλειψε βεβαίως να πει ότι οι φοιτητές του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου μπορεί να μπαίνουν με κλήρωση αλλά μπαίνουν σε ένα δύσκολο Πανεπιστήμιο με απαιτητικά μαθήματα και δύσκολες εξετάσεις, ενώ οι συμβατικοί φοιτητές εισάγονται με εξετάσεις, αλλά σε πολλές περιπτώσεις τελειώνουν με ''κλήρωση'' (αντιγραφή, σκονάκια, βοήθεια, γνωριμίες).
Επίσης μοιάζει να ''ξεχνάει'' ότι πολλοί καθηγητές του διδάσκουν και σε σας.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος, από τη θέση του Υπουργού,δεν θα βοηθήσει να σας δοθούν τα επαγγελματικά διακαιώματα που δικαίως ζητάτε.
Ελπίζω να σε κάλυψα ...