Από αναγνώστη του ιστολογίου μας. λάβαμε την ακόλουθη επιστολή:
Προμηθευτήκαμε εισιτήρια από γνωστή εταιρεία εισιτηρίων (Ticketservice, Πανεπιστημίου 39) για παράσταση μπαλέτου, προς τιμήν της μεγάλης μπαλαρίνας Μάγιας Πλιτσέσκαγια που θα γινόταν στις 23 Σεπτεμβρίου 2014 στο Ηρώδειο.
Λίγες μέρες πριν την παράσταση ανακοινώθηκε στο διαδίκτυο ότι η παράσταση θα άλλαζε ημερομηνία λόγω κάποιου προβλήματος και μεταφερόταν στις 11 Οκτωβρίου 2014.
Μια μέρα πριν απο την νέα ημερομηνία, πάλι μέσω διαδικτύου ανακοινώθηκε ότι η παράσταση ματαιώθηκε οριστικά και ότι οι κάτοχοι εισιτηρίων θα μπορούσαν να αποζημιωθούν από τις 3 Νοεμβρίου 2014.
Αλήθεια, γιατί να κρατούν τα χρήματα για δυο μήνες και να μην τα επιστρέψουν άμεσα;;;; Ακόμα και έτσι όμως, κάναμε υπομονή μέχρι προχθές που επικοινωνήσαμε με την εταιρεία πώλησης εισιτηρίων για να πάρουμε τα χρήματά μας και εκεί μας περίμενε πλέον το αποκορύφωμα όλης αυτής της δυσάρεστης κατάστασης. Μας ενημέρωσαν, ότι δεν μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω διότι δεν τους τα έχει επιστρέψει ο παραγωγός της παράστασης για δικούς του λόγους και ότι υπεύθυνος για την κατάσταση αυτή είναι ο ίδιος ο παραγωγός και η εταιρεία του με την επωνυμία Ι.Τσιλιγιάννης - Χ. Τσιλιγιάννης ΟΕ -Πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Μας συμβούλευσαν να κάνουμε υπομονή και να επικοινωνήσουμε μαζί τους στο τέλος του μήνα για να δούμε αν θα τα έχει επιστρέψει ο παραγωγός ώστε να αποζημιωθούμε και εμείς με τη σειρά μας.
Αυτοί οι κύριοι άραγε, αν εμείς δεν τους δίναμε τα χρήματά μας για να δούμε μια παράσταση, θα μας έβαζαν μέσα τζάμπα και θα έκαναν υπομονή άμα τους λέγαμε ότι θα τους τα δίναμε σε κάνα χρόνο ή καθόλου;;;;;
Και όλα αυτά με φόντο ένα σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού, το Ηρώδειο.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
Κ.Μ.
Προμηθευτήκαμε εισιτήρια από γνωστή εταιρεία εισιτηρίων (Ticketservice, Πανεπιστημίου 39) για παράσταση μπαλέτου, προς τιμήν της μεγάλης μπαλαρίνας Μάγιας Πλιτσέσκαγια που θα γινόταν στις 23 Σεπτεμβρίου 2014 στο Ηρώδειο.
Λίγες μέρες πριν την παράσταση ανακοινώθηκε στο διαδίκτυο ότι η παράσταση θα άλλαζε ημερομηνία λόγω κάποιου προβλήματος και μεταφερόταν στις 11 Οκτωβρίου 2014.
Μια μέρα πριν απο την νέα ημερομηνία, πάλι μέσω διαδικτύου ανακοινώθηκε ότι η παράσταση ματαιώθηκε οριστικά και ότι οι κάτοχοι εισιτηρίων θα μπορούσαν να αποζημιωθούν από τις 3 Νοεμβρίου 2014.
Αλήθεια, γιατί να κρατούν τα χρήματα για δυο μήνες και να μην τα επιστρέψουν άμεσα;;;; Ακόμα και έτσι όμως, κάναμε υπομονή μέχρι προχθές που επικοινωνήσαμε με την εταιρεία πώλησης εισιτηρίων για να πάρουμε τα χρήματά μας και εκεί μας περίμενε πλέον το αποκορύφωμα όλης αυτής της δυσάρεστης κατάστασης. Μας ενημέρωσαν, ότι δεν μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω διότι δεν τους τα έχει επιστρέψει ο παραγωγός της παράστασης για δικούς του λόγους και ότι υπεύθυνος για την κατάσταση αυτή είναι ο ίδιος ο παραγωγός και η εταιρεία του με την επωνυμία Ι.Τσιλιγιάννης - Χ. Τσιλιγιάννης ΟΕ -Πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Μας συμβούλευσαν να κάνουμε υπομονή και να επικοινωνήσουμε μαζί τους στο τέλος του μήνα για να δούμε αν θα τα έχει επιστρέψει ο παραγωγός ώστε να αποζημιωθούμε και εμείς με τη σειρά μας.
Αυτοί οι κύριοι άραγε, αν εμείς δεν τους δίναμε τα χρήματά μας για να δούμε μια παράσταση, θα μας έβαζαν μέσα τζάμπα και θα έκαναν υπομονή άμα τους λέγαμε ότι θα τους τα δίναμε σε κάνα χρόνο ή καθόλου;;;;;
Και όλα αυτά με φόντο ένα σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού, το Ηρώδειο.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
Κ.Μ.
Και εμεις παθοντες. Εχουμε μεινει με τα χαρτακια στο χερι.Απαραδεκτοι!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην είμαστε παθητικοί δέκτες, των κάθε λογής επιτήδειων σας προτείνω δύο ενέργειες που έχω κάνει ήδη προκειμένου, οι κύριοι αυτοί να μην μας κοροιδεύουν.
1ο e-mail & καταγγελία στη Γ.Γ. Προστασίας καταναλωτή
2. Αίτημα αμφισβήτησης χρέωσης στην τράπεζα.
Ελπίζω να βοήθησα ευχαριστώ.
Μιχάλης
Κύριοι,
Στις 23/9/2014 αγόρασα δύο εισιτήρια συνολικής αξίας 136 ευρώ για την παράσταση AVE Maya –Gala μπαλέτου η οποία επρόκειτο να δοθεί στο Ηρώδειο Το Σάββατο 11/10/2014. Η αγορά έγινε μέσω internet από την υπηρεσία ticket services με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας (κωδικός συναλλαγής 7133088023 και κωδικός πελάτη 551276). Με ενημερώσατε με sms στις 9/10/2014 ότι η παράσταση ματαιώνεται και οι επιστροφές εισιτηρίων θα γίνουν από 3/11 έως 15/11/2014.
Σήμερα 11/12/2014 έκανα έλεγχο των κινήσεων της πιστωτικής μου κάρτας και διαπίστωσα ότι μετά από σχεδόν ένα μήνα δεν έχει γίνει η επιστροφή στο λογαριασμό μου.
Μετά από επικοινωνία με την ticket services ενημερώθηκα ότι η επιστροφή δεν έχει γίνει με δική σας ευθύνη.
Παρακαλώ να με ενημερώσετε πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό μου από εσάς ή από την εταιρεία που χρέωσε την κάρτα μου (ticket services).
Σας ενημερώνω ότι το παρόν θα κοινοποιηθεί στη γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή για τις δέουσες ενέργειες.
ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Στις 23/9/2014 αγόρασα 2 εισιτήρια αξίας 136,00 ευρώ για παράσταση μπαλέτου. Η αγορά έγινε μέσω internet από την εταιρεία Ticket Services με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Η παράσταση ματαιώθηκε και ενημερώθηκα με e-mail στις 9/10/2014 ότι τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα στο χρονικό διάστημα 3-15/11/2014, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία μου με την εταιρεία Ticket Services μου απάντησαν ότι η επιστροφή θα γίνει από τη διοργανώτρια εταιρεία Elva Events, με την οποία βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη.
Επειδή η συναλλαγή μου έγινε με την εταιρεία Ticket Services και δεν μου επιστρέφει η ίδια τα χρήματα, αμφισβητώ τη χρέωση που έχω υποστεί (136,00 ευρώ στις 23/9/2014) και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
Με εκτίμηση
Σωστές κινήσεις! Είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνει τέτοια μαζική εξαπάτηση και να μην αποδίδονται ευθύνες και κυρίως να μην μας επιστρέφονται τα χρήματά μας!!
Διαγραφήhttp://www.paron.gr/v3/new.php?id=89679&colid=&catid=60&dt=2014-12-07%200:0:0 Καταγγελίες πολλές, αλλά τι έχει γίνει με την ιστορία? Από την ticketservice ακόμα δεν έχουμε καμιά επιστροφή χρημάτων και έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια!!!!!Το Υπουργείο Πολιτισμού τι κάνει ακριβώς???
ΑπάντησηΔιαγραφή