Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΛΑΔΩΜΑ ΚΑΙ ΜΙΖΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ;;; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΗ Η ....ΕΝΤΙΜΗ ΡΑΤΣΑ ΝΑ ΛΑΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ;;;;;

Σκάνδαλο στη Γερμανία: Το «δωράκι» των 700.000€ της BMW στο κόμμα της Μέρκελ και η απόφαση για τους ρύπους

 
Η Άνγκελα Μέρκελ στην έκθεση αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης μιλά με τον CEO της BMW - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ, REUTERS
 







Η χορηγία των μεγαλομετόχων της BMW στο κόμμα της Άνγκελα Μέρκελ λίγες μέρες πριν το Βερολίνο μπλοκάρει απόφαση με την οποία περιορίζεται η εκπομπή καυσαερίων των αυτοκινήτων από το 2020, προκαλεί σάλο.

Η οικογένεια Κβαντ/Κλάτεν, ιδιοκτήτρια του 46,7% της αυτοκινητοβιομηχανίας BMW, έδωσε 690.000 ευρώ στους Χριστιανοδημοκράτες της Μέρκελ με τη μορφή χορηγίας, σχεδόν δυο εβδομάδες μετά τις εκλογές. Και μετά τη χορηγία, ήρθε όλως τυχαίως η απόφαση για τους ρύπους...
Η Μέρκελ είχε κάνει συμφωνία με τον Κάμερον: θα έκανε παραχωρήσεις για την τραπεζική ένωση και η Βρετανία θα τη στήριζε στο θέμα των καυσαερίων
Σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανικού Κοινοβουλίου, η οικογένεια Κβαντ/Κλάτεν, η οποία ανήκει στους πλέον πιστούς χορηγούς της CDU, δώρισε τα χρήματα στο κόμμα της Καγκελαρίου στις 9 Οκτωβρίου, ενώ πέντε ημέρες μετά ο Γερμανός υπουργός Περιβάλλοντος Χανς-Πέτερ Αλτμάιερ, έπειτα από προσπάθειες μηνών, κατάφερε να επαναφέρει προς συζήτηση ειλημμένη απόφαση από τον Ιούνιο, η οποία προέβλεπε σημαντική μείωση της εκπομπής καυσαερίων των αυτοκινήτων από το 2020.

Βασικό επιχείρημα της γερμανικής κυβέρνησης ήταν ο κίνδυνος να χαθούν θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι Γερμανοί κατασκευαστές BMW και Daimler, οι οποίοι παράγουν αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και πολύ πιο ενεργοβόρα από ό,τι οι ιταλικές και οι γαλλικές εταιρίες, θα δυσκολεύονταν να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) σε 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, όπως προέβλεπε η αρχική απόφαση.
Όλα έγιναν λίγο μετά τις εκλογές και μερικές μέρες πριν η γερμανική κυβέρνηση βάλει... φρένο στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την οποία περιορίζεται η εκπομπή καυσαερίων των αυτοκινήτων από το 2020

Φυσικά, το όλο θέμα προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από την αντιπολίτευση αλλά και περιβαλλοντικές οργανώσεις.

"Η BMW έχει την Μέρκελ στο τσεπάκι της", δήλωσε για λογαριασμό του Κόμματος της Αριστεράς ο Κλάους Ερνστ και έκανε λόγο για την "πιο ωμή περίπτωση εξαγοράς πολιτικής εδώ και καιρό. Κανείς μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει τόσο ανοιχτά", πρόσθεσε ο Ερνστ.

Η οργάνωση "Lobby Control" του Βερολίνου άσκησε δριμεία κριτική στην Άνγκελα Μέρκελ, επισημαίνοντας ότι η μεγαλύτερη δωρεά για το 2013 έρχεται λίγο μετά τις εκλογές και θέτοντας το ερώτημα μήπως οι ιδιοκτήτες της BMW κράτησαν εσκεμμένα την χορηγία τους εκτός της προεκλογικής περιόδου.

Spiegel: Υπήρχε συμφωνία της Μέρκελ με τον Κάμερον


Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Der Spiegel, η παρέμβαση του Βερολίνου εκνεύρισε κάποιους από τους εταίρους του στην ΕΕ, οι οποίοι παρακολουθούν την γερμανική κυβέρνηση να προωθεί την υπονόμευση της απόφασης ήδη από τον Ιούνιο, εξασφαλίζοντας πρώτα την στήριξη των μικρότερων χωρών, όπως η Ουγγαρία, η Πορτογαλία και η Σλοβακία, στις οποίες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες διατηρούν εργοστάσια.

Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, κατά την Σύνοδο του Ιουνίου η Μέρκελ συμφώνησε με τον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον να δεχθεί παραχωρήσεις στην τραπεζική ένωση, με αντάλλαγμα την στήριξή του στο θέμα των καυσαερίων.

Από την πλευρά της Κομισιόν, η Ευρωπαία επίτροπος αρμόδια για το Περιβάλλον και την Δράση για το Κλίμα, Κόνι Χίδεργκαρντ, δήλωσε απογοητευμένη από την εξέλιξη. "Δεν είναι και καταπληκτικό το γεγονός ότι δεν μπορούσαμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία για τα αυτοκίνητα", τόνισε και πρόσθεσε ότι η γερμανική πρόταση για αναβολή της εφαρμογής των νέων ορίων για το 2024 δεν είναι αποδεκτή.
neswit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου